מי מאיתנו לא רוצה לחזור בערב אל הבית החם, הבטוח והמוגן מן הגשם והקור שבחוץ? אך מהו הפתרון האידיאלי לחימום הבית אשר יחסוך לנו כסף, יהיה בטוח לשימוש וקל לתפעול? במאמר זה נבחן שלושה סוגים של גופי חימום שיחממו לנו את הבית בצורה בטוחה ויעילה וגם יעזרו לנו לשלוט בהוצאות.

 

בית חם ונעים

בעבר, כשאנשים רצו לחמם את הבית, הם נהגו להדליק את האח הבוערת או את תנור הנפט. כיום אנחנו מודעים להשלכות הבריאותיות של דרכי החימום האלו למרות הנוסטלגיה שהם נוסכים בנו. מכשירי החימום כיום הינם חכמים, בטוחים לשימוש, קלים לתפעול ושומרים על חסכון לאורך זמן באנרגיה ובכסף, כמו לדוגמא רדיאטור חימום בעל מערכת הבקרה המרכזית המאפשרת לשלוט בפעולתו בכל חדר בבית.

 

גופי חימום מודרנים

כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לחימום הבית בצורה בטיחותית, חסכונית באנרגיה וחשמל וחכמה. רדיאטורים, תנורי הסקה ומערכות חימום תת רצפתיות מחוברים כיום למערכת בקרה מרכזית אשר מאפשרת לנו שליטה מלאה בפעולתם ובכך תורמת לחסכון משמעותי בהוצאות. כל מערכות החימום שמות דגש על בטיחות, ובמיוחד מערכות החימום התת רצפתיות נמצאות במלואן מתחת למרצפות ללא כבלים, ללא צינורות חשופים וללא גוף חימום גלוי. להלן יתרונותיהם של גופי החימום המומלצים:

 

רדיאטור חכם

הרדיאטור משלב שתי פעולות: הקרנת חום ופיזור חום על מנת למקסם את יעילותו. היתרון הגדול של הרדיאטור הינו שהוא אינו מצריך התקנה מסובכת אלא רק מתלים המצמידים אותו לקירות. המתלים מגיעים עם המוצר ובדרך כלל נציג החברה יתקין אותו עבורכם.

 

חימום תת רצפתי 

ישנם שני סוגים של חימום תת רצפתי, חימום תת רצפתי המבוסס על מים וחימום תת רצפתי המבוסס על חשמל. החימום המבוסס על מים הינו רשת של צינורות נסתרים הפרוסים מתחת לרצפות הבית ומזרימים מים חמים המחממים את הרצפה לתחושה נפלאה. החימום התת רצפתי המבוסס חשמל דומה בפעולתו לחימום מבוסס המים והוא נחשב לזול ולחסכוני ביותר.

 

מערכת הסקה מרכזית

בין אם יש לכם כבר מערכת הסקה מרכזית ואתם מעוניינים להחליף אותה בחדשה, או שאתם בונים מבנה חדש ומעוניינים במערכת הסקה מרכזית יעילה, חסכונית ובטוחה, כיום ניתן להשיג מערכות הסקה מרכזיות חכמות הניתנות לשליטה אפילו דרך הנייד. ההסקה מחממת את כל חדרי הבית באמצעות צינורות העוברים בקירות ומתחברים לרדיאטורים בחדרים השונים.

 

לסיכום

בעוד שבעבר נהגו להדליק אש גלויה בתוך הבית באח ובקמין, או להסתמך על תנורי נפט שריחם נישא למרחוק, כיום יש לנו פתרונות חכמים, יעילים וחסכניים לחימום הבית או הדירה. הרדיאטור החכם, מערכת ההסקה המרכזית, החימום התת רצפתי, כולם מעוצבים במיוחד כדי לשמור על בריאות ובטחון, ולאפשר לנו חיסכון משמעותי באנרגיה והוצאות כספיות כדי שנוכל ליהנות מבית חם.

פטריית חימום

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *