הדירה שבה אנו חיים והמשרד שבו אנו עובדים הם הרבה יותר מצביר של חדרים. המרחב הפרטי שלנו צריך להראות ולהרגיש כמו בית. כיום אנו יודעים שמראה הבית משפיע רבות על מצב הרוח שלנו ועל רמות האנרגיה שלנו. מיטל צימבר הינה מעצבת פנים רבת נסיון שתיקח בחשבון את הסגנון והטעם האישיים שלכם כדי ליצור עבורכם מרחב מגורים ועבודה שיהווה עוגן לחיים שלכם ומקום שנעים לשהות ולהיות בו.

 

חללי עבודה ומגורים

ההורים שלנו היו מאושרים מאד להגיע לדירה משלהם ובדרך כלל הריהוט בה היה צנוע ופונקציונלי. גם המשרד הממוצע היה מקום שבו העובדים עבדו ולא יותר מכך. היום אנחנו מודעים הרבה יותר לנראות של חללי המגורים והעבודה שלנו, כיצד הם משפיעים על איכות חיינו, על תפוקת העבודה שלנו ועל התפיסה שלנו של החלל כבית מוגן ובטוח.

פונקצונאלי זה חשוב, אבל בנוסף ניתן גם לנצל את החלל למרחב פרטי משלנו שמעניק השראה ליצירתיות שלנו ומהווה מקום מנוחה מושלם בסוף היום. לפרטים נוספים, כנסו להתרשם ממעצבת פנים מקצועית ומנוסה ותוכלו להתחיל לתכנן את החלל האישי שלכם.

שלושה סגנונות עיצוב שאסור לפספס

שלושה סגנונות עיצוב שאסור לפספס

מעצבת פנים טובה תאזין לבקשותיכם ולרצונותיכם ובד בבד גם תחשוף אתכם לסגנונות עיצוב שונים שעשויים לתת פתרון הולם יותר לצרכים שלכם. לעיתים המגבלות והאתגרים של החלל שאותו תרצו לעצב יכולים לקבל מענה טוב יותר באמצעות סגנון שונה ממה שחשבתם בהתחלה. להלן שלושה סגנונות עיצוב שאסור לפספס:

  1. עיצוב מודרני – העיצוב המודרני מתאפיין בקו נקי נטול קישוטים המבוסס על צורות גיאומטריות פשוטות, תוך הדגשת חומרי הגלם בצורתם הטבעית והעדפתם על אלמנטים קישוטיים. הסגנון הזה מתאים במיוחד למי שזקוק לרוגע ויציבות בחייו ובמקום העבודה שלו ולא אוהב תוספות מוגזמות של עיצוב רעשני ומתבלט.
  2. עיצוב קלאסי – העיצוב הקלאסי הינו ההיפך הגמור מן העיצוב המודרני הנקי והחף מקישוטים. העיצוב הקלאסי נוטה לצבעים דרמטיים וניגודים מעניינים ושימוש רב בקרניזים שהם מעטה עיטורי לסיומת של קירות או רהיטים ומשווה להם מראה מלכותי. בעיצוב הקלאסי נראה גם בדים עשירים ועבים עם הדפסים עזים להגברת התחושה המלכותית והשופעת.
  3. עיצוב אקלקטי – עיצוב אקלקטי מאפשר לכם לומר את המילה שלכם בעיצוב. תוכלו לשלב ישן עם חדש, קלאסי עם מודרני לתרכובת עדינה ומיוחדת במינה שהיא כולה שלכם, למראה משרד או דירה ייחודית וחד פעמית.

 

לסיכום

מיטל צימבר הינה מעצבת פנים רבת נסיון המודעת לכך שהחלל האישי שלכם צריך להרגיש כמו בית וחלל העבודה שלכם צריך לשקף את היצירתיות ולהעניק לכם השראה. באמצעות חשיפה לסגנונות שונים תוכלו למצוא יחדיו את הדרך הטובה ביותר למקסם את חללי העבודה ומגורים שלכם לחווית בית ומקום לנשמה, מקום שבו כיף לארח, לנוח, לעבוד ולחיות.

שלושה סגנונות עיצוב שאסור לפספס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *