כדי להנות מגינה איכותית בבית, לא צריך לגור בבית עם שטח גדול מסביב אליו. כיום, בעזרת שיטות וכלים מתקדמים ניתן לאפשר לכל אחד להנות מגינה איכותית במרפסת שלו. עם זאת, כדי שהגינה שלכם תחזיק מעמד ובאמת תהיה גינה יפה, יש כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם כאשר בונים גינה במרפסת. אנחנו כאן כדי לספר לכם על הכללים הללו.

 

גינה במרפסת

גינה במרפסת היא אופציה שנועדה לאפשר גם למי שלא מחזיקים בבית עם גינה פרטית או חצר גדולה להנות מצמחייה עשירה ולגדל במרפסת הבית שלהם צמחים שונים. כמובן, גינה כזו שונה מגינה רגילה, ויש דברים שלא תוכלו לגדל בה, אולם אם עובדים בצורה נכונה היא בהחלט יכולה להפוך לגינה נהדרת, שתוכל לעמוד בשורה אחת עם גינות מעוצבות אחרות.

כדי להנות מגינה איכותית במרפסת, צירך להקפיד על כללים מסוימים שבשלב הראשון יאפשרו לכם לכם בכלל לבנות גינה כזו, ובשלב השני כמובן ייתנו לה את התנאים הבסיסיים שיאפשרו לה להתקיים בצורה יפה. אז הנה לפניכם מספר כללים חשובים.

 

  1. בחירת צמחים מתאימים

הדבר הראשון שחשוב להבין כאשר בונים גינה במרפסת הוא שלא ניתן לגדל בסביבה כזו כל צמח. בעזרת עיצוב נכון ניתן לשפר את הגינה במרפסת, אולם יש דברים שעליהם כדאי לוותר מראש. עליכם לבחור צמחים שמתאימים למקום שאין בו בהכרח הרבה שמש, וכמובן לא זקוקים לשטח גדול מידי על מנת להתפתח ולשרוד לאורך זמן.

 

  1. עיצוב של הכלים בגינה

כאשר בוחרים ציוד לגינה, כמו אדניות וכלים שונים, הוא צריך להיות כזה שמתאים למרפסת שבה אנחנו מתכננים לעצב את הגינה. הציוד צריך כמובן להיות עמיד בפני פגעי מזג האוויר שאליהם המרפסת חשופה, וכמובן כדאי לקנות אותו בעיצוב שיתאים למרפסת על מנת לייצר גינה הרמונית.

 

  1. בחירת ציוד השקיה מתאים

בכל גינה, מערכת ההשקיה היא אחת המערכות החשובות ביותר, והיא זו שלמעשה מבטיחה את הישרדותם של הצמחים השונים בגינה. עליכם לתכנן מערכת השקיה יעילה לגינה שלכם, כזו שלא תגרום נזק למרפסת עצמה או לשכנים שלכם.

 

  1. תכנון בליווי איש מקצוע

הדבר האחרון הוא המלצה שכדאי לכם מאוד ליישם והיא לתכנן את הגינה יחד עם איש מקצוע. איש המקצוע יוכל להמליץ לכם על צמחים, על ציוד ובאופן כללי יהפוך את כל התהליך של עיצוב הגינה לתהליך פשוט יותר.

 

לסיכום

בנייה של גינה במרפסת נועדה לאפשר לכל אחד להנות מגינה פרטית, גם אם הוא לא מחזיק בחצר גדולה. בבנייה של גינה במרפסת חשוב לבחור צמחים מתאימים לגידול מהסוג הזה, ששונה כמובן מגידול של צמחים בגינה פתוחה. הקפידו לבנות מערכת השקיה טובה, שלא תגרום נזקים למרפסת שלכם, לבסוף, אל תשכחו להתייעץ עם איש מקצוע שמומחה בעיצוב גינות במרפסות.

גשר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *