כמו כל ריהוט גן מסוג אחר, גם פינות ישיבה צריך לדעת כיצד לבחור, ואנחנו כאן בכדי לסייע לכם בדיוק בזה. קבלו את המדריך המלא לבחירת פינות ישיבה לחצר הבית, בין אם מדובר בבית משותף כמו קוטג', או בית פרטי שהוא רק שלכם. בין אם כך או כך, קבלו טיפים לבחירת פינות סתלבט לחצר.

מה כולנו רוצים בחיים האלו, אם לא להגיע לסוף היום ולהסתלבט בפינת החצר האהובה עלינו? יכול להיות שבפינה האהובה עליכם ישנם צמחים מטפסים יפהפיים, אולי אתם בכלל בקטע של בריכות נוי עם דגים. בין אם כך או כך, בפינת החצר האהובה עליכם חייבת להיות גם מערכת ישיבה לחצרות פרטיות. מערכת ישיבה לחצר כוללת פינות ישיבה מפנקות במיוחד בדרך כלל, מאחר שלכולנו ברור כי אנשים מעוניינים להתפנק בחצר שלהם.

 

פינוק של ישיבה בסוף היום בחצר: בחירת מערכת ישיבה לחצרות

אם מדברים על פינוקים, מדברים למשל על קונכיות לחצר. שוקלים לרכוש קונכיית ישיבה לחצר פרטית? אז אנחנו רוצים להגיד לכם שהבחירה שלכם מעולה ומצוינת, והיא כוללת בתוכה גם אפשרויות שונות. רק בבקשה לשים לב לפרט הבא בנוגע להתקנות קונכיות אלו:

שימו לב, יש לכם אפשרות של קונכיית ישיבה אשר נתמכת על ידי עמוד, אבל ישנן גם קונכיות ישיבה לחצר שניתן להתקין באופן שהן תלויות מהתקרה. כמובן, אתם תצטרכו התקנה מקצועית של קונכיות מהסוגים האלו.

 

התקנה מקצועית של מערכות ישיבה לחצר: קונכיות מפנקות

אלא אם כן אתם יודעים כיצד לקדוח בתקרה, ואז לא תצטרכו התקנה מקצועית. חשוב להדגיש, מדובר כאן בפעולה בטיחותית, ככה שאם אתם לא יודעים כיצד להתקין את הקונכיות האלו – אל תעשו זאת לבד ואל תסכנו את עצמכם.

מעבר לקונכיות ישיבה, ניתן גם לבחור ספות בד נוחות במיוחד שיתכתבו עם העיצוב בשאר הבית. נכון, העיצוב בחצר שלכם יכול להיות שונה מהעיצוב בתוך הבית, אבל במקרים רבים אנשים בוחרים דווקא להתאים ולחפוף בין העיצוב של החצר לעיצוב הבית עצמו.

 

מקרים בהם עיצוב הבית לא חייב לחפוף עם עיצוב החצר

מתי העיצוב בבית לא יחפוף לעיצוב בחצר? ובכן, קחו את הדוגמה של ספות עור. אם יש לכם בבית ספות עור, כמובן שאתם לא תרצו למקם גם ספות עור בחצר הבית שלכם. מדוע לא? ובכן, 2 מילים בלבד – מזג האוויר. החום הכבד של המדינה שלנו יהרוס לכם את ספות העור שתמקמו בחצר הבית. ובחורף, ובכן בחורף אתם תהיו חשופים לגשמים מרובים שיובילו לריקבון מהיר של ספת העור בחצר.

לאחר בחירת פינות ישיבה לחצר, אנו נמליץ לכם על פטריות חימום למכירה לימי החורף. בין אם החצר שלכם ממוקמת בצד הדרומי או בצד פחות חם, יהיה כדאי לקחת בחשבון אפילו מיזוג נייד לחצר פרטית. סמכו עלינו, פטריות חימום בחורף, מיזוג אוויר נייד לחצר בקיץ ואתם מסודרים מכל הכיוונים, 365 ימים בשנה. בהצלחה ושתהיה ישיבה נעימה ומפנקת בחצר!

פטריות חימום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *