ככל הנראה אתם יודעים מה זה וילון ונציאני גם אם אתם לא מודעים לכך: מדובר במוצר הקיים כמעט בכל בית.

וילונות ונציאניים, הנקראים גם תריסים ונציאניים או צלונים, הינם וילונות דמויי תריסים המוסיפים לסגנון החדר ולהצללתו.

הוילון הונציאני הוא מוצר נצחי שקיים כבר שנים רבות בשוק מוצרי הבית ולא נראה שהולך לשום מקום בשל הסגנון הנקי והמודרני שהפך אותו לפופולארי במיוחד בארץ ובעולם.

 

כיצד עובד וילון ונציאני?

הוילון הוא למעשה תריס שניתן לגלול למטה ולמעלה, והוא בעל מנגנון מיוחד לוויסות האור המאפשר לשלוט בכמות האור הנכנסת על ידי הסטה מלאה או חלקית של שלבי התריס וכך להאיר או להצליל את החדר בהתאם לרצונכם.

 

כיצד וילונות ונציאניים תואמים לעקרונות בנייה ירוקה

כאשר אתם מתקינים וילון ונציאני אתם מתקינים וילון שמסייע לכם לחסוך בחשמל שכן הוילון מווסת ומסנן את אור השמש הנכנס פנימה ומפחית את הצורך במיזוג אוויר. כך יוצא שאתם חוסכים באנרגיה ובפליטת גזי חממה ומסייעים לשמור על סביבה נקייה.

 

סוגים שונים של וילונות ונציאניים

קיימים כיום סוגים מגוונים של וילונות ונציאניים, הנבדלים זה מזה בעיקר בחומר ממנו הם עשויים. אלה הם הסוגים הפופולאריים ביותר בשוק:

 

וילונות ונציאניים מעץ:

וילונות העשויים מעץ במבוק או פרסינט שהם חומרים איכותיים המקנים מראה טבעי, ביתי וחם. תריסי עץ ונציאניים יוצרים אווירה ביתית וחמה, ומתאימים לסלון בית, מלונות, מסעדות ושאר מקומות בהם יושבים להירגע. תריסי עץ ונציאניים נפוצים כחלק מסגנון כפרי המאופיין בשימוש בחומרים טבעיים בגווני אדמה.

 

וילונות ונציאניים דמויי עץ:

וילונות דמויי עץ נפוצים במקרים בהם מעוניינים במראה הטבעי והחם של העץ, אך החלל המדובר בעל לחות העלולה להזיק לעץ. לכן משתמשים בחומר המדמה את המראה והמרקם של תריס העץ. וילונות ונציאניים דמויי עץ מגיעים בגוונים וצבעים שונים, דבר המאפשר לכם למצוא את הוילון שיתאים בדיוק לחדר בו אתם מעוניינים להתקין אותו.

 

וילונות ונציאניים מאלומיניום:

תריס ונציאני העשוי מתכת והוא בעל סגנון נקי, חד ומודרני. תריסי אלומיניום מתאימים לחללים משרדיים וכן לחלקי בית רבים ומגוון חדרים בשל הניטרליות ונוחות התפעול שלהם.

 

וילונות ונציאניים חיצוניים:

וילונות הממוקמים בצד החיצוני של החלון. וילונות אלה מווסתים את האור החודר פנימה ביעילות באמצעות סיבוב השלבים וכך מייצרים מראה מבריק, נקי ומוצל בדיוק ברמה המבוקשת.

 

מותג מומלץ לוילונות ונציאניים

אם אתם מעוניינים לרכוש וילונות ונציאניים עבור הבית או המשרד שלכם מומלץ לבחור במותג איכותי המקפיד גם על חזות יפה ומתאימה וגם על איכות המוצר שיחזיק לאורך שנים. וילונות קבסו מעצבים וילונות ונציאניים אלגנטיים ממגוון סוגים וצבעים, כך שתחפשו מה שתחפשו – ככל הנראה תמצאו את מה שאתם צריכים בוילונות קבסו. בנוסף, בקבסו מעצבים סוגים שונים של וילונות כגון וילונות גלילה, וילונות סטריפ ועוד.

 

סלון מעוצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *