במרחבים שבהם עלול להיות ריח לא נעים, מפיץ ריח הוא בגדר חובה. עם זאת, ישנה בעיה במפיצי ריח שנובעת מכך שהם מאבדים מהאפקטיביות שלהם מהר מאוד, מה שפוגע ביכולת שלהם להפיץ ריח נעים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מפיץ ריח חשמלי, וכיצד הוא פותר את הבעיה הזו.

 

מפיצי ריח

מפיצי ריח נועדו להפיץ ריח נעים במרחבים שונים. בדרך כלל המקומות שבהם נתקין מפיצי ריח יהיו השירותים, חדר האמבטיה והמטבח. עם זאת, יש מי שרוצים להנות מהריח שלהם בכל הבית ואז הם ישימו מפיצים בכל הבית. מפיצי הריח הרגילים שאותם אנחנו קונים בסופר, מאבדים את הריח הטוב שלהם מהר מאוד. כדי למנוע את המצב הזה אצלכם בבית, אנחנו ממליצים על מפיץ ריח חשמלי.

מפיצי ריח

מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר חשמלי שעובד על סוללות או בחיבור ישיר לחשמל, תלוי בבחירה שלכם. המפיץ הוא כלי שאליו מכניסים בושם כלשהו, והוא מתיז אותו בצורה קבועה. את תזמון של ההתזה אתם יכולים לעשות דרך הטלפון שלכם, וכך תהנו מבית מבושם כל הזמן. מיכל הבושם שאותו מכניסים פנימה אמור להספיק לכם לכמה חודשים טובים.

מפיץ ריח חשמלי

בחירת בושם מתאים

הדבר החשוב ביותר במפיצי ריח הוא הבושם שהם מכילים. במפיץ ריח חשמלי אתם מקבלים מגוון רחב של בשמים לפי הבחירה שלכם, כך שלא תצטרכו להתפשר על הריח. לכל ריח יש את הייחודיות שלו, ואתם רק צריכים למצוא את זה שאתם הכי אוהבים.

הבשמים שאתם יכולים להכניס לתוך מפיץ הריח הם כאלו שלא פוגעים בסביבה, וכמובן ידידותיים לבני אדם ולחיות. לאור העובדה שהבית שלכם תמיד יהיה מבושם, צריך להקפיד שהבושם לא יפגע במערכות הנשימה שלכם או של חיות המחמד.

 

איפה למקם אותו

המיקום של מפיץ הריח צריך להיות בגובה. ההתזה של הבושם גורמת לו לרדת למטה, ולכן אם המפיץ לא יהיה מספיק גבוה זה עלול לפגוע בבישום של המרחב בו הוא נמצא. מנגד, אל תתקינו את המפיץ גבוה מידי כדי שהריח יגיע אליכם כמה שיותר מהר.

 

תפעול נוח

כאמור, מפיץ הריח מגיע יחד עם יישומון ייעודי לנייד כדי שתוכלו להפעיל אותו בנוחות מרבית. היישומון נועד למנוע מצב שבו הבושם מפוזר בחלל הבית גם אם אתם לא נמצאים. מנגד, תוכלו להגביר את קצב ההתזה במידה ואתם לא מרוצים מהריח שיש בבית. המפיץ עצמו נראה נהדר, והוא ייתן לבית שלכם תוספת עיצובית לא רעה בכלל.

 

לסיכום

מפיץ ריח חשמלי מאפשר לכם לפזר באופן אוטומטי בושם בחלל הבית שלכם. את המפיץ יש להתקין בגובה מתאים שיעזור לו לבשם את המרחב בו הוא נמצא. התפעול שלו נעשה דרך יישומון ייעודי בנייד, והבושם שאותו תכניסו לתוך המפיץ נחשב ידידותי לסביבה ויספיק לכם לכמה חודשים טובים של שימוש.

איך עובד מפיץ ריח חשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *