את החלוק הראשון שלי קיבלתי אי שם בגיל 4. הוא היה בצבע תכלת מושלם, היה לו כובע והוא היה הדבר המפנק ביותר שניתן לדמיין בכלל. כמה אהבתי אותו, אתם שואלים? מ – 1 ועד ללבוש אותו כל יום וכל היום? אתם יכולים לנחש איפה הייתי ממוקמת על הסקאלה. על זה יעידו שפע של תמונות באלבומים שהמשפחה שלי שומרת עד עצם יום הזה.

גם אתם רוצים למצוא את החלוק המושלם שלכם, האחד שתרצו להסתובב בו כל היום, האחד שיחכה לכם ברגע שתחזרו בערב מהעבודה ותרצו להרגיש מיד בנוח ובבית? ברור שאתם רוצים. אבל אתם גם שואלים את עצמכם איך בוחרים חלוקי רחצה ומה ההבדלים בין כל הסוגים שניתן למצוא?  אנחנו נספר לכם הכל ואתם תצטרכו רק להחליט באיזה צבע אתם מעדיפים את החלוק שלכם (אנחנו ממליצים פה אחד על תכלת). מוכנים להתעטף עכשיו?

 

 למה חלוק ולא רק מגבת?

עם כל הכבוד שאנחנו רוכשים למגבות (ואנחנו רוכשים להן המון כבוד) – חלוק זו חוויה בפני עצמה ומדובר בחוויה שונה לחלוטין ממגבת. מגבת, גם המפנקת ביותר, אינה יכולה לספק לנו את ההרגשה שהחלוק מספק – הרגשה של פינוק אולטימטיבי, של ביקור בספא, של רוגע מוחלט וגם של יוקרה.

כן, הסרטים דאגו להשריש לנו את המחשבה בראש – אותה המחשבה שאומרת לנו שאנחנו צריכים אמבטיית קצף ולאחריה חלוק. והאמת? הם לגמרי צודקים. להסתובב בחלוק ברחבי הבית שעות? קל.

מַגֶבֶת

 יש חלוקים ויש חלוקים

ואז מגיעים לחנות ומגלים שיש המון חלוקים – חלוקים קלאסיים מבד כותנה, חלוקי משי שמשדרים לנו יוקרה מידית, חלוקי במבוק (רק לפנדות?) וחלוקי בד טטרה. איך יודעים בכלל מה מתאים לנו? בואו ונעשה סדר.

 

 חלוקים קלאסיים

אותם החלוקים שאנחנו מדמיינים כאשר אנחנו אומרים את המילה חלוק. עשויים מכותנה 100 אחוז (באידיאל), מדובר בחלוק שהוא מגבת משודרגת. נעים ורך למגע, כבד ברמה שאנחנו מרגישים מוגנים בו – חלוק קלאסי לחוויה קלאסית. אם הולכים על חלוק שהוא כזה, חשוב לשים לב להרכב הבד ולסריגה – ככל שהיא תהיה צפופה יותר – כך החלוק יהיה סופג ומפנק יותר.

 

 חלוקי במבוק

הצעקה האחרונה בעולם החלוקים – חלוקים העשויים מבקבוק נחשבים כאקולוגיים יותר ו"בריאים" יותר גם לנו. בגדול, מדובר בבד סופג ורך, אחד כזה שלגמרי יעשה את העבודה שלו.

 

 חלוקה משי

ללא צל של ספק, מדובר בחלוק שמבטיח לכם את המראה של כוכבת הוליווד או מיליונר מדובאי. המראה המלוטש, הצבעים היוקרתיים שלרוב החלוק מגיע בהם – כל זה זו כבר חוויה בפני עצמה. רק מה הבעיה? אל תצפו מחלוק כזה להיות מחמם במיוחד ובטוח לא סופג מדי – הוא מתאים יותר לעונות החמות. מה בוחרים אם כך? כל היופי הוא שההחלטה בידכם.

חלוקי רחצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *