לא כל מי שרוצה לעשות שיפוץ או לבנות בית מהיסוד מודע לכל ענייני הבירוקרטיה שאיתם הוא יצטרך להתמודד. למען האמת, אפילו כאשר רוצים בסך הכול להוסיף מרפסת בדירה יש לא מעט אישורים שצריך לדאוג להם. במידה ואתם חושבים, לדוגמא, להוסיף מדרגות מהמרפסת שלכם כי אתם גרים בקומה ראשונה וכך ליהנות גם מהשטח החיצוני של הבניין כולו, דעו שאתם עלולים להסתבך אם לא תהיה לכך הסכמה של השכנים. לכן זה לא משנה איזו פעולה אתם רוצים לעשות בענף הבנייה, כי בכל מקרה חשוב להבין תחילה מה זה דורש מכם מבחינת הבירוקרטיה.

תכנון השיפוץ

למה כדאי שיהיה לכם עורך דין מומחה?

בין אם אתם בונים בית מהיסוד, התחלתם לבנות משהו בצורה לא חוקית או שכבר הסתבכתם קשות עם השכנים ועם העירייה – אתם חייבים שיהיה לכם עורך דין רציני שיעמוד לצדכם. העניין הוא שממש כפי שקורה בתחומים אחרים, גם כאן יש משמעות לניסיון ולידע של עורך הדין. הוא מכיר את החוקים, את הבירוקרטיה ואת כל התהליכים הקשורים לענף הבנייה ולכן הוא יוכל לעזור לכם בצורה מקצועית. אומנם זה נכון שעדיף לפנות לעו"ד עוד לפני שמתחילים לבנות או לשפץ, אך במידה ולא עשיתם זאת כי חשבתם "שיהיה בסדר", דעו שאף פעם לא מאוחד לבחור עו"ד מוצלח.

כך תבחרו את עוה"ד שלכם

אתם זקוקים לשירותיו של עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום הבנייה? רוצים שהוא יקטין עבורכם את הנזק שגרמתם בכך שבניתם ללא אישור? או שאולי אתם רוצים שהוא יהיה האחראי מטעמכם לכל נושא הניירת והבירוקרטיה מול הגורמים השונים? אם כך, כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים לאיש המקצוע הטוב ביותר שיש באזורכם. למרות שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בנדל"ן, זה לא אומר שכולם מגיעים עם ניסיון ורקע בתחום השיפוצים ובענף הבנייה. לכן שווה לרדת לעומקם של הפרטים ולברר כל מה שאתם יכולים אודות המומחה שאליו אתם פונים. יתרה מכך, לפעמים אפילו כדאי לשלם קצת יותר לעוה"ד שלכם אם זה מה שיבטיח שהוא באמת יהיה איש מקצוע משכמו ומעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *