נכנסים לדירה חדשה ומחפשים רעיונות לעיצוב? מתחשק לכם לרענן את העיצוב הקיים בבית? ישנן מספר דרכים בהן תוכלו לקבל השראה לעיצוב הבית שלכם.

 

לעצב את הבית

עולם העיצוב הוא עולם שלם, הנוגע בכל ההיבטים הקשורים לעיצוב הבית בפועל: מבחירת רהיטים המשתלבים יחד, דרך בחירת פלטת הצבעים בהם יעשה שימוש באלמנטים שונים בבית, ועד בחירת האריחים בחדרי השירותים. אז רגע לפני שתתחילו לעצב את הבית, כדאי לכם קודם כל לחפש השראה במקומות אחרים. רק אחרי שתראו את הסגנונות השונים באים לידי ביטוי בתמונות ובמציאות ותיחשפו למגוון הרחב של האפשרויות תוכלו להבין למה אתם מתחברים וכל שנשאר יהיה להוציא את החלומות שלכם לפועל.

 

השיטה המיושנת – לכתת רגליים

בעולם הדיגיטלי היום זה יכול להישמע מיותר ומיושן, אבל אין כמו מראה עיניים. תוכלו לבקר אצל חברים שעיצבו את הבית שלהם ולקבל מהעיצוב שלהם השראה ועל הדרך המלצות שונות, או לגשת לחנויות עיצוב הבית בהן תוכלו לראות רהיטים ורעיונות לעיצוב חללים, כדוגמת "איקאה" ועוד.

 

מגזינים לעיצוב הבית

מגזינים לעיצוב הבית הם דרך נוספת להתעדכן בטרנדים הכי עכשוויים, ולשאוב השראה מעיצובים ברמה גבוהה של מעצבים. המגזינים הם אוסף של רעיונות ופתרונות לחללים השונים בבית בשלל סגנונות עיצוב להיבטים שונים בעיצוב הבית, וכל המידע בהם יעזור לכם לחשוב כמו מעצבים ולקבל החלטות מוצלחות יותר.

 

אתרי אינטרנט לעיצוב הבית

אם אתם פחות אנשים של מגזין לעיצוב הבית מודפס, חיפוש באינטרנט יעלה לכם בלוגים ואתרים שונים לעיצוב הבית, בהם תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים וטיפים ועצות רלוונטיים ועדכניים לעיצוב ושיפוץ ממעצבי פנים ואדריכלים.

 

פינטרסט

אם אינכם מכירים עדיין את הרשת החברתית פינטרסט, כדאי שתכירו אותה, ובהקדם. כל משתמש בפינטרסט יכול ליצור לעצמו לוח מודעות משלו, בו הוא אוסף תמונות ודוגמאות של דברים אותם הוא אוהב. מאחר ורשת זו בנויה על שיתוף, בפינטרסט תוכלו למצוא תמונות, סרטונים, והרבה מאוד השראות ודוגמאות שאחרים העלו, באיזה נושא שרק תחפשו – גם בעיצוב הבית.

 

פייסבוק

חיפוש פשוט בפייסבוק יגלה לכם כי ישנן קבוצות גדולות של עיצוב, בהן אנשים מתייעצים לגבי עיצוב ושיפוץ הבית, חולקים עם אחרים את ביתם לאחר סיום העיצוב, ונותנים עצות אחד לשני. תוכלו למצוא שם רעיונות עיצוב שאולי תתחברו אליהם, וגם תלמדו מניסיונם של אחרים.

 

לסיכום

לפני שמתחילים לעצב את הבית, לקנות רהיטים ולקבל החלטות עיצוביות, כדאי לעשות עבודת תחקיר קטנה. לכו לראות בתים מעוצבים, חפשו מגזינים לעיצוב בהם תוכלו למצוא השראות, והשקיעו זמן בקריאת בלוגים ואתרי עיצוב הבית באינטרנט, שיספקו לכם את המידע הכי עדכני שיש בכל הקשור לעיצוב הבית. כמובן שגם בתחום העיצוב תוכלו להיעזר ברשתות החברתיות, לקבל רעיונות משיתופים של אנשים אחרים וללמוד מהצלחות וטעויות של אחרים.

 

חלל בעיצוב מיוחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *