גיליתם רטיבות חשודה מתחת לרצפה או בתוך הקיר ואתם מתלבטים מה לעשות. רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, הרשו לנו לספר לכם מעט על היתרונות הרבים בייבוש תת-רצפתי.

 

מה זו החיה הזו?

ייבוש תת-רצפתי מטפל בבעיית לחות המצטברת בקירות או מתחת לרצפת הבית. הדבר נגרם כתוצאה מבלאי של מערכת המזגנים או הצנרת בבית. בטרם התחלת תהליך הייבוש יש להזמין אינסטלטור לתיקון התשתיות הבלויות. תהליך הטיפול כולל לקיחת דגימה של הלחות והשוואתה לתקן הישראלי ובמידת הצורך חיבור למכונה חכמה השואבת את הלחות וטיפול אנטיבקטריאלי באזור הפגוע.

 

אוקי, אז מה הבעיה בקצת רטוב?

ראשית, זו בעיה אסתטית.  הרטיבות יוצרת בין היתר בועות על הקיר, שינוי בצבע הקיר ועובש. הרטיבות פוגעת ביסודות המבנה וגורמת להיחלשותו, דבר שעשוי לסכן את דיירי הבניין. בנוסף, חשיפה מרובה לעובש גורמת לבעיות במערכת הנשימה וגירוד בעור ובמקרים של חשיפה מרובה הדבר עשוי לגרום לפגיעה נוירולוגית ומוות.

 

טיפול יסודי ומדויק

לקיחת דגימה והשוואתה עם התקן הישראלי מקנה אינדיקציה מה הכמות המדויקת שצריך לשאוב. ככל שהשאיבה יותר מדויקת, איכות הטיפול גבוהה יותר והסיכוי לשאיבה חוזרת במידה והרטיבות לא נשאבה במאה אחוז קטן. כמו כן, במכשיר יש חומרים אנטיבקטריאליים אשר קוטלים חיידקים כאלה ואחרים ומנקה את האזור הפגוע מהם, על מנת שלא יתפתחו ויגרמו נזק אחר כך.

 

כוחו בחולשתו

אמנם תהליך הייבוש אורך מספר ימים, אבל כאן גם נכנס היתרון שלו. מכונת הייבוש שקטה וחסכונית בחשמל ומותאמת לחיי הדיירים. במידה והיא מפריעה, ניתן לכבות אותה במהלך השינה ולהדליק אותה בבוקר. הדבר עדיף פי כמה וכמה על פני פינוי הבית לשיפוצים שעשויים לארוך במקרה זה יותר ממספר ימים בודדים.

 

חסכוני בזמן

תהליך של ייבוש מצע סומסום חוסך זמן רב והרבה כאב ראש מכם. כיצד? השיפוץ עצמו עשוי לקחת יותר זמן מאשר עם מכונה. תחשבו על זה, תהליך המארז, חיפוש מקום לשהות בו בזמן השיפוץ, פריקה, אריזה מחודשת ופריקה מחודשת של חפציכם. הדבר עשוי לגזול שעות מזמנכם! פתרון הרבה יותר פשוט הוא לבלוע את הצפרדע, להכניס מכונה שאחרי כמה שעות לא תשימו יותר אליה ותגמרו עם זה.

 

חסכוני נקודה.

זוכרים שדיברנו על שיפוץ? אז כלל תהליך השיפוץ עשוי לעלות יותר כסף ממכונת הייבוש. עלות השיפוץ כרוכה בהוצאת המרצפות והחלפתן, מעבר למקום אחר ועוד עלויות שוליות שמצטברות. כמו כן, חשוב לזכור שכל זמן שאתם מתעסקים בשיפוץ אתם לא עובדים, נחים או פנויים לכל דבר אחר שאתם יכולים לעשות, כלומר מבזבזים את זמנכם.

 

נזק שולי? לא בבית ספרנו

לנותני השירות בתחום הייבוש התת-רצפתי יש גם פתרונות במקרה ונפגעו הרהיטים בביתכם כמו ארון או מיטה. מומלץ להתייעץ איתם לפני פרידה מכמה אלפי שקלים הכרוכים בקניית רהיטים חדשים. נחסך לכם עוד זמן וכסף. על לא דבר.

 

עולם שכולו וורוד

כעת, לאחר שסקרתם והעמקתם את הידע שלכם בנושא ואתם מודעים ליתרונות המצויים בייבוש תת-רצפתי, אנו מזמינים אתכם לאמת את מה שקראתם ולהתקשר לבעל מקצוע על מנת שיפרט ויעביר אליכם את המידע המקצועי שהוא למד ומבצע ביומיום. לפרטים כנסו לאתר פלמברטק.

שרברב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *