דירה היא עסק יקר. בישראל של 2022, אפילו יקר מאוד.

אנו משקיעים את מיטב כספנו ברכישת הדירה, ומצפים כמובן לתמורה הולמת.

מכיוון שכך, אנו משקיעים בתאורה, בריצוף, במטבח ובכל מה שניתן להשקיע בו.

ובכל זאת, לעיתים, חרף כל ההשקעה הדירה לא יוצאת מושלמת כמו שרצינו.

מה הפתרון לכך? האמת, שהוא מאוד פשוט. הסתייעות באדריכל ובמעצבת פנים.

 

ראייה רוחבית

עיצוב דירה על ידי מעצבת פנים מקצועית הוא מלאכה של ממש. למעצב או למעצבת ראייה רוחבית על איך הדירה צריכה להיראות. מדובר בתפיסה שאדם מן השורה לא מסוגל לתפוס. מכיוון שכך, אתם תגידו למעצבת מה חשוב לכם שיהיה בדירה, באיזה סגנון תרצו לעצב אותה, אילו דרישות פונקציונליות עליה לקיים והמעצבת תתרגם את כל אלו לכדי עיצוב מושלם של הבית.

ניתן לזהות בנקל בית שעוצב על ידי דייריו, לעומת בית שעוצב על ידי מעצבת. בית מהסוג האחרון, מעוצב בטוב טעם, באופן בו כל החללים מתממשקים זה עם זה. המתבונן מהצד מבחין מיד כי העיצוב בדירה נעשה במלאכת מחשבת.

 

יעילות

מלבד יופי והדר עיצובי, המעצבת גם תדע להנחות אתכם כיצד לעצב את הבית באופן בו תוכלו למקסם את שטחו. בעזרת הצבת ארון או ספה בנקודה מסוימת ולא אחרת, תוכלו להרחיב חללים, להימנע משטחים מתים ולהביא את הבית לכדי ניצול מקסימלי. כך, דירה בגודל מסוים תשרת אתכם כאילו הייתה גדולה יותר.

 

להשתמש מהרגע הראשון

חשוב מאוד לעצב את הדירה כבר משלב התכנון שלה. קווי המתאר הראשוניים ישורטטו על ידי האדריכל, ולא המעצבת. האדריכל הוא האמון על התמונה הכוללת של הדירה. הוא זה שיכריע היכן יהיה המטבח, היכן השירותים, היכן חדרי השינה וכן הלאה. בנוסף, בידו תהיה ההחלטה האם להוסיף בקירות קימורים, קשתות וכדומה. כמובן שעבודתו נעשית בצמוד לקבלן והמהנדס, שיוודאו כי התוכניות אכן ברות ביצוע ויידעו להעריך את עלויות הבנייה לאור התכנון.

בעוד שהאדריכל, כאמור, דואג לתמונה הגדולה, המעצבת תדאג לפרטי הקטנים – לנגיעות שיהפכו את הדירה שלכם למושלמת. היא תייעץ באשר לצבעי הבית, סוג הריצוף והספות, סגנון המטבח, למיקום הספריות, מיקום השולחנות, עיצוב כל אלו ועוד.

ניתן כמובן להחליט באשר לכל אלו רק לאחר שהבית כבר עומד על תילו ולקראת אכלוס. עם זאת, יכולת התכנון תהיה במגבלות הקיים. עקב כך, לא תפיקו את המירב מהתכנון וכן עלויות העיצוב עלולות לעלות.

על כן, עדיף לשכור את שירותי המעצבת כבר בשלב התכנון כך שתעבוד גם היא בצמוד לאדריכל. המעצבת תסביר לאדריכל כיצד היא, לאור בקשותיכם, רוצה לעצב את הבית, והאדריכל ידאג לתכנן אותו בהתאם. כך, כבר מראשיתו הבית יבנה לאור העיצוב הסופי שלו ותוכלו לעצב אותו כיד הדמיון, במגבלות הכספיות כמובן. דרך פעולה זו תקנה יתרון כפול – היא גם תחסוך בעלויות וגם תפיק את המירב מהעיצוב.

 

לסיכום

כדי להשתמש באדריכל ובמעצבת בצורה האידיאלית לעיצוב דירה מושלמת, יש לשכור את שירותי שניהם כבר משלב התכנון הראשוני. כך, עבודתם תהיה מתואמת והתמורה לכספכם תהיה מקסימלית. בהצלחה!

תכנון העיצוב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *