אחד הבניינים הגבוהים ביותר בעולם וגם היפים ביותר בעולם הוא הבורג' ח'ליפה בדובאי מדובר על אחד הבניינים הייחודים ביותר הן מבחינה אדריכלית והן מבחינה היופי של המגדל.

רבים מבין האנשים מגיעים לבקר במגדל בגלל הצפיות המרהיבות שניתן לראות משם במאמר זה נדבר על השוני בין תצפית מבית רגיל לבית תצפית מהבורג' ח'ליפה.

 

מה השני בתצפית מבית רגיל :

המגדל מתנשא לגובה רב במיוחד:

הבניין הזה נחשב לאחד מפלאי תבל ומחזיק בתואר היוקרתי של הבניין הכי גבוה בעולם הוא מתנשא לגובה של 828 מטר ומכיל לא פחות מ163 קמות מדובר בבניין שהוא כולל כל ומכיל בתוכו דירות יוקרה מסעדות בריכה גדולה וגבוהה במיוחד.

 

מהי האטרקציה הייחודית של המגדל?

האטרקציה הייחודית של המגדל היא התצפיות שלה, רבים מהמבקרים המבקרים במגדל לא מפספסים את התצפיות הללו. מדובר בתצפיות ייחודיות שבהן ניתן לראות את כל העיר דובאי המתהדרת בפאר ובהדר שלה.

 

איפה נמצאות נקודות התצפית הללו?

נקודות התצפית המיועדות לתיירים נמצאות בקומות 124 ו 125 וכן יש נקודת תצפית גם ב 145והיא נפלאה ממש.

 

איך מגיעים אל נקודות התצפית?

ישנן שתי דרכים שניתן להגיע דרכן אל הקומות הללו הדרך הראשונה היא דרך המעלית המהירה ביותר בעולם, המעלית הזאת היא הנסיעה הארוכה שאי פעם תחוו. אל הקומה 125 שגם שם יש תצפית ניתן להגיע דרך מדרגות מיוחדות וניתן לצפות אל הנוף הקסום ביופיו.

בנקודת התצפית יחכה לכם נוף מפעים כמו עיר ערבית מצוירת, אלא גם טלסקופים מיוחדים בעזרת הטלסקופים ניתן לראות את העיר דובאי בשעות היום או בשעות הלילה.

 

כמה זמן נמשך הבילוי בתצפית?

מבקרים טוענים כי ניתן לבלות בתצפית במשך כשעה בשעה הזו ניתן להתבונן בנוף ולהסתכל בטלסקופים ולצפות בנופים המדהימים ביותר.

 

מה ניתן לראות בתצפית מלמעלה?

העיר דובאי היא אחת הערים היפות והעשירות ביותר היא בנויה בסגנון ערבי מסורתי כמו כן יש גם בריכות רבות שהמים הצלולים שבהן משווים לה לעיר מראה קסום. אם הצפייה בלילה ניתן לראות את השמיים זרועי הכוכבים ניתן להשקיף על העיר דובאי ממעוף הציפור לראות את כל הבניינים ואת גורדי השחקים הנוספים שיש בעיר.

 

מתי מומלץ לבקר באטרקציית התצפית?

מבקרים רבים ממליצים לבקר בתצפית קרוב לשקיעה כך ניתן לצפות בעיר דובאי בחושך הצפייה בעיר הזוהרת בחושך ובמזרקות המים מראה בלתי נשכח.

 

לסיכום:

במאמר זה דובר על השוני בין תצפית מבית רגיל לבין תצפית מהבניין הגבוהה ביותר בעולם – בורג' ח'ליפה ניתן להצביע על שלושה שינויים: הנוף המפעים הנשקף של העיר דובאי, מדובר במגדל הגבוה ביותר בעולם המכיל 163 קומות ומתנשא עד לגובה של 828 מטר., הצפייה היא מהקומות 124 ו 125 וכן מהקומה ה 145 הצפייה מתבצעת באמצעות טלסקופים מיוחדים.

 

עיר תיירותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *