גולשים רבים פונים אלינו בימים האחרונים בבקשה שנציג בפניהם מידע מעמיק אודות הליך ביקורת מבנים. שכן, הם שמעו על ההליך המדובר בכתבה שפורסמה בערוץ חדשות מוביל, אך הם לא הבינו בדיוק במה מדובר. אנחנו מיד הבנו שעלינו להוציא מדריך מקיף בנושא, שיעשה סדר לכל המתעניינים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מהו הליך בדיקת ביקורת מבנים ומה חשוב לדעת לגביו.

 

תכירו את הליך ביקורת המבנים

אם שמעתם על הליך של ביקורת מבנים ולא הבנתם בדיוק במה מדובר, כדאי שתדעו שמדובר בסקירה הנדסית שנערכת למבנה מסוים. המטרה של הבדיקה היא להצביע על ליקויים כלשהם שעשויים להופיע בחלקי המבנה. הליקויים עשויים להימצא בכל מיני אזורים, למשל:

  • מערכות שונות בבניין
  • מעטפת הבניין
  • השלד של הבניין

הביקורת מתבצעת על ידי חברה מקצועית שמתמחה בכל הנוגע לאיתור ליקויי בנייה והטיפול בהם.

מה הוא תהליך בדיקת ביקורת מבנים?

מה בודקים כחלק מהליך של ביקורת מבנים?

מי שמזמינים שירותי ביקורת מבנים יודעים שמדובר בהליך שנועד לאתר מגוון רחב של תקלות בבניין. למשל, סדקים בקירות, בעיות של רטיבות, ריצוף שבוצע באופן לקוי ועוד. הביקורת מתבצעת על ידי חברות בדק בית שבוחנות את הנושא באופן מעמיק ולאחר מכן מתעדות אותו במסמך מעמיק. המסמך צפוי להכיל תמונות שמעידות על הליקויים והן נמסרות אל מי שהזמינו את השירות.

 

הליקויים הנפוצים ביותר שהתגלו כחלק מביקורת מבנים

יש לא מעט אנשים שהזמינו בעבר את שירותיהן של חברות לביקורת מבנים וגילו שהמבנה שלהם כולל ליקויים שונים. בדקנו מה הם הליקויים הנפוצים ביותר וגילינו שמדובר ב – 5 הליקויים הבאים:

  1. ליקויים באיטום המבנה
  2. ליקויים בתחום האינסטלציה והצנרת
  3. ליקויים בתחום הריצוף
  4. ליקויים בתחום התקנת הדלתות והחלונות
  5. ליקויים בנוגע לעבודות טיח

מה הוא תהליך בדיקת ביקורת מבנים?

מתכננים להסתייע בחברת ביקורת מבנים? הנה טיפ שאתם צריכים ליישם

אם אתם מתכננים ליצור קשר עם חברת ביקורת מבנים בקרוב, עליכם לדעת כי יש טיפ שחשוב שתיישמו. מדובר בטיפ שיאפשר לכם לבחור בחברה מקצועית ומומלצת. כזו שתבדוק את המבנה על כל גווניו ותחזור עם המידע המעמיק ביותר. הטיפ שלנו הוא לערוך בירור ברחבי הרשת ולהגיע לפחות אל 3 חברות שעוסקות בביקורת מבנים. רשמו לפניכם את שמות החברות הללו ולאחר מכן, תערכו חיפוש מקיף בלשונית הביקורות של גוגל. בשלב הבא, עליכם להיכנס אל לשונית "ביקורות"  ולעיין ב – 2 העמודים הבאים:

  1. עמוד חוות דעת
  2. עמוד הדירוג

כך תוכלו לקרוא את כל הפרטים המקיפים אודות החברה ולבדוק אם כדאי לכם להסתייע בשירותיה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הליך בדיקת ביקורת המבנים. בשלב זה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מומחים בתחום, כך שנותר לכם רק להעביר את המידע הלאה, לאחרים שמתעניינים בו. נאחל לכם שתבחרו בחברה מקצועית ומומלצת ושיהיה בהצלחה.

 

 

מה הוא תהליך בדיקת ביקורת מבנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *