נשים בהיריון מוצאות את עצמן לא פעם תוהות לגבי הריהוט שהן יזדקקו לו לאחר הלידה.

לאחרונה, מצאנו את עצמנו מוקפות בחברות הריוניות שפונות אלינו ללא הרף עם שאלות שנוגעות לרהיטים שהן מתלבטות לרכוש לפני הלידה.

הדבר הביא לכך שהחלטנו רשמית כי הגיע הזמן לרכז את התשובות שלנו במקום אחד ולחסוך לחברות שלנו וגם לכן את החיפושים האינסופיים אחר הרהיטים שכדאי לרכוש לפני הילדה.

הנה הרהיטים הללו:

 

הרהיט הראשון – שידת החתלה

לא מעט נשים תוהות אם שידת החתלה נחשבת לרהיט חובה. במרבית המקרים, העניין הזה עולה בגלל שחדרי השינה של התינוק או התינוקת אינם מרווחים מספיק. אם תהיתן גם אתן לגבי קנייה של שידת החתלה, תנו לנו לעזור לכן להחליט נכון ובבקשה, תדאגו לרכוש שידה כזו עוד לפני הלידה, גם אם הדבר צפוי לעלות לכם בצפיפות של החדר מהסיבות הבאות:

  1. שידה תוסיף לכן מקום אחסון (ואתן תצטרכו הרבה מקומות אחסון)
  2. שידה תאפשר לכן לחתל את התינוק או התינוקת בנוחות מיד לאחר הלידה, כשלא יהיה לכן כוח להתכופף אל הרצפה
  3. השידה תאפשר לכן לסדר את כל הדברים ההכרחיים להתחלה של תינוק, למשל:
  • טיטולים
  • משחת החתלה
  • מגבונים
  • מוצץ ועוד

 

הרהיט השני – עריסת עץ

אם תמיד חלמתן שהתינוק שלך יישן בתוך עריסת עץ מעוצבת ויפיפייה, את לא צריכה להמשיך לחלום, את צריכה להגשים! יכול להיות שהסובבים אותך אומרים לך שהתינוק יישן אותו הדבר במיטת תינוק, עריסת קש או כל אפשרות אחרת. אבל האמת היא, שעכשיו זה הזמן שלך להגשים את החלומות שלך. חשוב רק שתשימי לב שאת רוכשת עריסה איכותית שעומדת בתקנים, כמו העריסות שמוצעות אצל פצפונים.

 

הרהיט השלישי – מיטת תינוק

יכול להיות שאתן שואלות את עצמכן עכשיו: "למה לי לקנות לפני הלידה את המיטת תינוק?". התשובה לכך, מהניסיון שלנו היא שאת אף פעם לא יכולה לדעת מתי התינוק שלך יחליט למצות את העריסה. את לא רוצה למצוא את עצמך כמה חודשים לאחר הלידה מחפשת מיטת תינוק שתתאים לכם, ואין דבר יותר מושלם מלהיזכר שיש לך מיטת תינוק במחסן שרק דורשת הרכבה מעכשיו לעכשיו.

 

הרהיט הרביעי – כיסא אוכל

יש דברים שצריך להיערך אליהם עוד לפני הלידה כדי להימנע מחיפושים בתקופות עמוסות יותר. לכן, ההמלצה היא לרכוש כיסא אוכל שישמש אתכם כמה חודשים לאחר הלידה. ההמלצה שלנו היא לבצע את ההליכים הבאים לפני הרכישה:

  • לבדוק עם אימהות שילדו לאחרונה על איזה כיסא אוכל הן ממליצות
  • לקרוא המלצות ברחבי הרשת על כיסאות אוכל
  • לבדוק איזה כיסאות מתאימים לצרכים שלכם ולגודל הבית

 

לסיום

עד כאן המדריך שריכז את 4 הרהיטים שכדאי לרכוש לפני הלידה. אנו מאחלות לכן רכישה מהנה. מזל טוב!

תינוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *