קניתם דירה? בית חדש? מגיע לכם כנראה מזל טוב, מעניין מה אתם עומדים לעשות בשלב הבא. האם אתם מעבירים את הריהוט הקיים לדירה החדשה? או שאולי אתם מתכוונים לקנות ריהוט חדש לכבוד המעבר.

אני מבקש להציע לכם, שאם כבר קניתם דירה או בית חדשים אל תעבירו מביתכם הישן ריהוט שכבר לא נראה כל כך טוב וקנו ריהוט חדש.

הוצאתם כל כך הרבה כסף על דירה לא שווה להשקיע עוד קצת ולהיכנס באמת למקום לחלוטין חדש שישלים עבורכם אווירה חדשה? גם אנרגטית זה נכון ליצירת אנרגיה חדשה וטובה בביתכם.

במידה והחלטתם לקנות ריהוט חדש אני כותב הפעם עבורכם ובשבילכם.

 

מתחילים מהפינוק

המקום המפנק ביותר בכל בית עבור ההורים הוא חדר השינה שלהם ולכן, הייתי מתחיל מקניית חדר שינה חדש ומותאם לדירה החדשה. ישנם חדרי שינה מעוצבים מאוד מרשימים ומפקנים: חדר שינה בסגנון יפני עם מיטה נמוכה בעלת מסגרת רחבה בגווני וונגה, חדר שינה אקסקלוסיבי עם גב מיטה גבוה מעור או שאתם אנשים של חדר שינה כפרי מעץ לא מעובד. והדבר החשוב ביותר – מזרן, אם גודלו של חדר השינה החדש מאפשר זאת, תבחרו מזרן שמידותיו 1.6 מ' רוחב על 2 מטר אורך, מזרן לטקס עבה, נוח ואורתופדי. לאלה תוסיפו קומודה יפה ושימושית, מראה ושתי שידות לילה ליד המיטה ויהיה לכם חדר שינה מושלם.

 

עובדים מהבית

אנו חיים בתקופה בה אנשים רבים עובדים מהבית ולפיכך, אם גם אחד מכם עובד מהבית חשוב להשקיע בעמדת עבודה יפה ונוחה או בחדר עבודה. בכל מקרה, בין אם מדובר בעמדת עבודה או בחדר עבודה מלא חשוב שתקנו מתוך מגוון כסאות מנהל שתראו, כיסא עבודה יפה, איכותי ונוח, זה הפריט החשוב ביותר של פינת העבודה שלכם מכיוון שתבלו על כיסא זה שעות רבות מתוך יום העבודה שלכם. חשוב לבחור כיסא אורתופדי עם משענת ראש ואפשרויות כיוונון של משענת הגב להתאמה מושלמת. התאימו לכם שולחן כתיבה פונקציונאלי לגודל החדר ויש לכם פינת עבודה טובה יותר ממה שתקבלו בכל משרד בחוץ.

 

סלון – מקום מפגש נעים

מקום המפגש המשפחתי הוא פינת האוכל או הסלון תלוי איזו משפחה אתם ומהם ההרגלים שלכם כמשפחה. ברוב הבתים שאני מכיר הסלון הוא מקום המפגש המשפחתי היומיומי. לכן, קניית סלון חדש התואם את הצרכים שלכם ואת סגנון החיים שלכם היא מעשה חכם. במידה ואינכם משפחה מרובת ילדים מומלץ לבחור ספת סלון בצורת האות ר' שמאפשרת ישיבה נוחה של עד 5 אנשים. התאימו שולחן סלון לא גדול מידי שלא ייצר תחושה של סלון קטן ושידה יפה ושימושית שתמוקם מתחת לטלוויזיה שלכם.

 

הרהיטים שאי אפשר בלעדיהם בבית החדש – סיכום

  • מיטת הורים חדשה.
  • שידות קטנות לצידי המיטה.
  • מראה גדולה לחדר שינה הורים.
  • קומודה לחדר שינה הורים.
  • כיסא עבודה.
  • שולחן עבודה משרדי.
  • ספת סלון נוחה.
  • שולחן סלון פונקציונאלי.
  • שידת סלון פרקטית ויפה.                                                                  

סלון מעוצב

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *