סגנון העיצוב המודרני הוא אחד הסגנונות הבולטים ביותר בעולם עיצוב הפנים, ואם גם אתם רוצים להנות ממנו, הגעתם למקום הנכון. סגנון העיצוב המודרני מנסה לשלב בין דקורטיביות לבין פונקציונליות, כך שכל פריט שאנחנו מציבים בבית יהיה כזה שגם הופך את הבית ליפה יותר, ויחד עם זאת גם פריט שימושי, שלא נמצא בבית רק לשם היופי.

 

בחירת רהיטים לבית

אחרי שיש לנו בית, המשימה המרכזית שלנו היא לרהט אותו. רהיטים מעוצבים לבית קיימים היום במגוון סגנונות, כאשר אחד מהסגנונות המובילים הוא סגנון העיצוב המודרני. העיצוב המודרני התפתח בשנים האחרונות, והוא נועד לתת לנו תחושה של מרחב גדול יותר בעזרת שימוש בפריטים יפים ושימושיים, בלי להציב פריטים מסוימים רק לשם היופי. לפניכם מספר דוגמאות נהדרות.

 

  1. שעונים

שעונים מעוצבים לבית עונים בדיוק על הדרישה הזו. מצד אחד השעון הוא פריט שאנחנו באמת צריכים שיהיה בכל בית, ויחד עם זאת אין סיבה שהוא לא יראה טוב. תוכלו לקנות שעון עם מסגרת שמתאימה לצבע שנוכח במרחב שבו אתם מציבים את השעון, וכך להנות מפריט שמצד אחד אתם עושים בו שימוש קבוע, ויחד עם זאת גם הופך את הבית שלכם ליפה יותר.

 

  1. כיסאות

בכל בית יש צורך למספר כיסאות, וסגנון העיצוב המודרני מאפשר לכם להנות מכיסאות שאף אחד לא יוכל להתעלם מהמראה שלהם. כיסאות בעיצוב מודרני בדרך כלל מגיעים בעיצוב נקי עם קווי מתאר חלקים. הכיסאות יכולים להיות בצבע שחור או אפור כהה, בעלי משענת גבוהה ודקה. כיסאות מתאימים יהפכו את הסלון שלכם למרשים במיוחד.

 

  1. ארונות קיר

אין בית שבן אין ארונות, ובדרך כלל הצבה של ארון בחדר יוצרת תחושה של עומס במרחב. בסגנון העיצוב המודרני ניתנת העדפה לארונות קיר עם דלתות סמויות, כאלו שלא תמיד רואים במבט ראשון שמדובר בארון. הדלת של הארון בדרך כלל תהיה בצבע מט, כזה שמעניק לחדר מראה יוקרתי יותר. הארון עצמו יראה כאילו הוא אחד מהקירות בבית שלכם.

 

  1. ספות

פינת הישיבה בסלון לא יכולה להיות שלמה בלי כמה ספות יפות. בסגנון עיצוב מודרני הספות מגיעות בצבע כהה, עם עדיפות לספה חלקה עד כמה שניתן. כאשר קונים ספות חשוב לדאוג שתהיה לנו דרך לנקות אותן. בנוסף, כדי לשמור על סגנון עיצוב מודרני, אל תתנו לספות לתפוס נוכחות גבוהה מידי בסלון שלכם.

 

לסיכום

סגנון עיצוב מודרני מנסה לשלב בין פריטים שימושיים מצד אחד אבל גם יפים מצד שני. הרהיטים בסגנון העיצוב הזה מגיעים בדרך כלל בקווי מתאר חלקים, צבעים אחידים וניסיון לשמור על מרחב נקי לעין כמה שיותר. בעזרת רהיטים בסגנון עיצוב מודרני אנחנו מקבלים תחושה שהמרחב שלנו פנוי וגדול יותר. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור את הפריטים שמוצאים חן בעיניכם.

חלל מעוצב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *