מי שגרים בבתים קטנים יודעים כי עליהם למצוא פתרונות אחסון איכותיים שיאפשרו להם לאחסן את כל הציוד שלהם מבלי להעמיס על הבית. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, כשעברנו לדירה קטנה יחסית. החלטנו לפנות אל מומחים בתחום כדי לשמוע איך אפשר למקסם את החלל.

גילינו שיש המון פתרונות עיצוב פנים מגוונים ובחרנו להציג אותם בפני כל דורש במדריך הנוכחי. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים אודות פתרונות אלה.

 

הקדמה – החשיבות במקסום חללים קטנים

רגע לפני שנציג בפניכם את פתרונות העיצוב שלשמם התכנסנו היום, חשוב שתדעו כי ישנה חשיבות עליונה לאחסון נכון. שיחה קצרה שערכנו עם מעצבת פנים, גרמה לנו להבין שאי הנוחות שנגרמת בעקבות העמסת פריטים ברחבי הבית היא רק חלק אחד מתוך השלם.

שכן, הדבר משפיע לא רק על העיצוב של הבית, אלא גם על התחושה שלנו. אנחנו לא שמים לב לכך כי העומס שמסביב גורם לנו לא פעם לעומס נפשי. יש מי שחווים את העומס בכאבי ראש, בעצבנות או בדרכים אחרות. לכן, חשוב מאוד להכיר את הפתרונות למצב וליישם אותם.

מעצבת פנים

פתרון העיצוב ה – 1 שאתם צריכים להכיר: ארגזי אחסון

ארגז האחסון הוא הפתרון הראשון שהוצג לנו על ידי מעצבת פנים מוסמכת. לדבריה, מדובר בארגז שניתן לסדר בו כל דבר שרוצים, למשל:

  • צעצועים של הילדים
  • גרביים, חולצות, תחתונים וכו'
  • ציוד למטבח ועוד

יש לסדר את הארגזים לפי נושאים, כדי שתוכלו למצוא בסופו של דבר את הפריטים באופן קל ומהיר. את הארגזים אפשר להניח מתחת למיטה או במקום שבו יש חלל פנוי שאינו מנוצל.

 

פתרון העיצוב ה – 2 שאתם צריכים להכיר: שולחן מתקפל

הפתרון ה – 2 שאתם צריכים להכיר מקרוב הוא שולחן מתקפל. מדובר בשולחן שמחובר אל הקיר וניתן לפתוח ולסגור אותו בעת הצורך. במצבים שבהם אין צורך בשימוש בשולחן, הוא יכול להתחבר אל הקיר בקלות ולהביא לתחושת מרווח במטבח.

מעצבת פנים

פתרון העיצוב ה – 3 שאתם צריכים להכיר: כיסאות מתקפלים לתלייה

הפתרון ה – 3 והאחרון שיוצג בפניכם במדריך זה הוא כיסאות מתקפלים שניתנים לתלייה. הכיסאות הללו יכולים להיתלות בסמוך לשולחן שהוצג בפסקה הקודמת. השימוש בהם מאפשר לכם ליהנות מ – 2 יתרונות:

  1. עיצוב מקסימלי
  2. מרווח במטבח

אם תסתכלו על קטלוגים שיש בהם את הכיסאות הללו, אתם תגלו די מהר שהתלייה שלהם על הקיר היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של הבית. לכן, חשוב לבחור בכיסאות בצבעים שתואמים לעיצוב הכללי של החלל והקיר בפרט.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם איך תוכלו למקסם את החללים הקטנים באמצעות פתרונות עיצוב פנים ייחודיים. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את הפתרונות המתאימים לחלל שלכם ולעצב את הבית במקסימום נוחות ומרחב.

מעצבת פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *