בכל פעם שצריך לבצע תיקון כזה או אחר לבית אנחנו נתקלים בסימן השאלה איפה נמצא בעל מקצוע מנוסה ואמין שאפשר לסמוך עליו?

אז אם אתם צריכים תיקונים לבית –  זה האתר שיעזור לכם למצוא בעל מקצוע איכותי.

 

בוס פרו

אתר בוס פרו נוסד על מנת לתת מענה ללקוחות ולאנשי מקצוע כאחד.

המטרה היא לחבר בין לקוחות אשר מחפשים אנשי שירות מקצועיים, איכותיים, אמינים והוגנים בהצעת המחיר לבין אנשי מקצוע המאמינים ודוגלים במתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ובמחיר הוגן.

האתר מאגד בתוכו אנשי מקצוע מתחומים שונים כגון שיפוצים, ניקיון, טכנאים ותחומים נוספים אחרים, אשר יכולים לתת מענה באופן מקצועי ואמין, בזמינות גבוהה ובמחיר הוגן. ניתן למצוא אנשי מקצוע בפריסה ארצית ובכל תחום באחת מרשימת התחומים הנמצאת באתר אשר בו אתם נדרשים לשירות.

אנשי המקצוע הדוגלים בהוגנות ואמינות נבחרים בקפידה ע"י צוות האתר ונמדדים בזמן אמת על סמך איכות השירות, הזמינות, רמת המקצועיות והמחיר אותו נתנו ללקוחות קודמים אשר פנו אליהם מתוך האתר ובכך המדדים נקבעים באופן מידי וניתן להתרשם מבעל המקצוע ע"פ מספר קריטריונים חשובים.

האתר מבצע סינון מתמיד ומוקפד הבא לידי ביטוי לטובת כל הצדדים.

 

הלקוחות

הלקוחות נהנים משירות של איש מקצוע אשר קיבל המלצות וביקורות מלקוחות קודמים אשר ביקר אצלם ונתן להם את שירותיו.

וללקוח יש את הכוח לתת את חוות דעתו במספר מדדים וקטגוריות לנותן השירות ובכך יש בידו ההשפעה לשכנע לקוחות אחרים אם לבחור או לא בנותן השירות אותו הוא הזמין לצורך קבלת שירות בתחום הוא נדרש להזמין איש מקצוע.

ביצוע פעולת הדירוג של איש המקצוע ע"י הלקוחות נעשה באחת מ-2 דרכים:

  1. הלקוח יכול לדרג ולהשאיר חוות דעת באתר בכרטיסו של איש המקצוע
  2. הלקוח יכול לשלוח תגובה בעמוד "צור קשר" וצוות האתר מוסיף את הדירוג לאחר התקשרות ואימות התגובה עם הלקוח.

 

אנשי המקצוע

אנשי המקצוע הדוגלים בהוגנות ואמינות יכולים ליהנות מחשיפה ומביקורת על מתן שירות איכותי, מהיר, מקצועי ואמין ובמחיר הוגן ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלהם, להשתכר בכבוד ולייצר לעצמם תזרים קבוע של לקוחות ועבודה רציפה.

כמובן, חשיבות איכות השירות, המקצועיות והמחיר ההוגן, הוא תנאי להצלחה. כך שכל בעל מקצוע שצבר לעצמו לקוחות ומודע לטיב השירות אותו הוא נותן, ידע כי קיומו באתר בוס פרו, הוא חשיפה לקהל גדול יותר הכמהה לאנשי שירות איכותיים והוגנים.

 

לסיכום

לקוחות ואנשי מקצוע איכותיים חוברים יחד ונהנים משיתוף הפעולה.

הלקוחות מרוויחים קבלת שירות ומענה מקצועי ואמין ובמחיר הוגן ובתמורה, בעל המקצוע מקבל המלצה הממנפת את שמו הטוב, העסק ועל ידי כך גם את שכרו.

כאשר בו בזמן הוא יכול למדוד עצמו גם לשם ביקורת אישית ופנימית לטיב השירות.

איש תחזוקה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *