אם המראה של הבית כבר משעמם וישן, וברצונכם לרענן אותו ולשדרג מעט, כיום, תוכלו לעשות זאת בקלות בעצמכם, מבלי להיגרר לעלויות גבוהות.

בעזרת כמה פריטים, תוכלו לשנות את המראה של הבית, ולהפוך אותו למעוצב.

3 פריטים לעיצוב הבית שאפשר לתפור בקלות בעצמכם. קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

אין יותר כיף מלרענן את המראה של הבית, להכניס בו צבע ולהרגיש את אווירת השינוי. אם בעבר, על מנת לרענן הייתה נדרשת השקעה כספית גבוהה, והחלפת ריהוט, כיום, ניתן לעשות זאת באופן עצמאי, בקלות, כך שהבית שלכם יראה בדיוק כפי שאתם חולמים.

 

איך לעשות את זה בעצמכם

לחדש את הבית בעצמכם, היא האפשרות הנוחה ביותר, שכן תוכלו לעצב את הפריטים בדיוק לפי הטעם שלכם. כמו כן, לא תצטרכו להיגרר להוצאות כספיות גבוהות, וכן תוכלו לעשות זאת מהבית שלכם, ובזמן שלכם.

כל שעליכם לעשות, הוא ראשית לבחור אילו פריטים ברצונכם לתפור ושנית, לרכוש מכונת תפירה ביתית, אשר באמצעותה תתפרו את הפריטים.

 

פריטים לעיצוב הבית

הוספת מספר פריטים פשוטים לבית, יכולים לשנות את כל התמונה והאווירה. הפריטים אותם תוכלו לתפור בקלות בעצמכם הם וילונות, שמיכות וכריות, זה הוא רק קצה המזלג של הפריטים אותם תוכלו לתפור ולהוסיף לבית על מנת לשדרג.

 

וילונות – פרטיות לצד אסתטיקה

וילונות לבית, מלבד היותם מסננים את קרני השמש, וכן מספקים פרטיות ליושבי הבית, מהווים גם פריט עיצובי לבית לכל דבר ועניין. תפירת וילונות אינה מלאכה מסובכת, שכן באמצעות תכנון נכון ומקדים, בחירת בדים מתאימה, ומכונת תפירה ביתית נכונה, תוכלו לתפור בעצמכם בקלות. את הוילונות ניתן לתפור בדוגמאות וגזרות שונות, וכן בצבעים וגדלים שונים, כך שיתאימו לכל עיצוב אותו תבחרו.

 

כריות – נוחות מקסימלית

כריות לסלון של הבית, או לחדרי השינה והילדים, מעניקים נוחות ליושבי הספה או המיטה, וכן מקפיצים את המראה של הרהיט בכמה רמות. מלאכת תפירת הכריות קלה במיוחד, כך שתוכלו לעשות זאת בעצמכם. את הכריות תוכלו לתפור בגדלים וצבעים שונים, וכן להוסיף תחרות וקישוטים.

 

שמיכות – חמימות והתכרבלות

הוספת שמיכות לספות הסלון או לחדרי השינה, מעניקה תחושת חמימות בבית, ומגדילה את הרצון להתכרבלות. תוכלו לתפור שמיכות לבית, הן שמיכות עבות לחורף והן שמיכות דקות לקיץ. גם כאן, תוכלו לתפור בגדלים וצבעים שונים, וכן לבחור בבדים וחומרים שונים.

 

מכונת תפירה ביתית

כאמור, על מנת לתפור את הפריטים בעצמכם, עליכם לרכוש מכונת תפירה ביתית. בחירה של סוג המכונה משתנה בהתאם למספר פרמטרים, ביניהם הפונקציות הדרושות, התקציב, ותדירות התפירה.

כמו כן, בעת בחירת מכונת התפירה הביתית, ישנה חשיבות רבה לבחור בקפידה גם את המקום ממנו רוכשים. מומלץ לרכוש מחברה מתמחה, אשר מכירה את סוגי המכונות השונות, תסביר אודות המכונה, וכן תסייע בעת הצורך באחריות ובחלקי חילוף.

דובים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *