תהליכי עיצוב הפנים תופסים מקום ניכר עברו אנשים רבים שמעוניינים בעיצוב בתיהם הפרטיים או בבתי העסק שלהם. לרוב, למטרתם עיצוב של חלל מסוים, אנשים נוהגים להיעזר בשירותיו של אדריכל או של מעצב פנים, שיוכל לטפל עבורם בתכנון העיצוב.

 

באילו פריטי דקורציה נהוג להשתמש?

ככלל, מעצבי פנים עושים שימוש בפריטים ובאלמנטים מגוונים, במהלך עיצוב חללים, הן כאשר מדובר בחללי בתים פרטיים והן כאשר מדובר בחללי בתי עסק שונים. כאשר מדברים על פריטים שאותם נוהגים מעצבי פנים לקחת למטרת עיצוב הפנים של לקוחותיהם, ניתן להתייחס לכמה פריטים חדשים:

  1. תאורה דקורטיבית – נהוג להשתמש בגופי תאורה דקורטיביים, גם כאלה הנתלים בתקרה וגם כאלה שניתן להעמיד על ברצפה או על שולחנות וכיו"ב. כיום, ניתן למצוא מגוון של גופי תאורה מיוחדים שיכולים להתאים לבתים פרטיים או לבתי עסק.
  2. טפטים וטקסטורות שונות – נהוג להשתמש בטפטים וכד' למטרת עיצוב של קירות, בחללי הבית הפרטי או בתי עסק.
  3. פרזולים ומתלים – נהוג להשתמש כיום גם במתלים דקורטיביים העשויים מתכת או פלסטיק, אשר מהווים הן פריט דקורטיבי והן פריט פונקציונאלי עבור המשתמשים בו.
  4. שטיחונים דקורטיביים – נהוג להשתמש בעיצוב החלל גם בשטיחים ובשטיחונים דקורטיביים, שאותם ניתן למקם הן באזור המטבח ו/או בפינת האוכל והן באזור חדר הרחצה והשירותים.
  5. אקססוריז לבית ו/או לבית העסק – שימוש באקססוריז, כגון: שעוני קיר, מגבות, כריות נוי, מתלה למגבות, עציצים מצמחייה מלאכותית או טבעית ועוד.
  6. מדבקות לאריחים – מהווים אלמנט פופולארי מאוד בתחום עיצובי חללים ובפרט, בתחום עיצובי בתים.
  7. פריטים שמטרתם להעניק תחושת נוחות לחלל המעוצב, כגון: בדים ושמיכות במרקמים נעימים.
  8. ארונות/ארוניות ומשטחים – שמטרתם הן לתרום לחללים המעוצבים והן לשמש אלמנטים פרקטיים.
  9. מראות – השימוש במראות כחלק מעיצוב הבית או בית העסק הינו רחב ולרוב, מעצבי פנים משתמשים במראות, הן גדולות והן קטנות, במהלך עיצוב חללים. במצבים מסוימים, המראה אף ממלאת גם תפקיד פונקציונאלי של הגדלת המרחב בחלל בו היא ממוקמת, מלבד היופי והאסתטיקה שהיא מעניקה.
  10. מוצרי קרמיקה שונים – פריטים עיצוביים נוספים, שבהם נוהגים מעצבי פנים לעשות שימוש הינם כלים או פריטים שונים מקרמיקה.

 

למידע נוסף לגבי פריטי דקורציה עיצוביים, ניתן להיכנס לאתר https://d-a-r-y-a.store.

 

לסיכום

ענף עיצוב הפנים הולך ונעשה פופולארי יותר ויותר וכיום, ניתן לראות כי מעצבי פנים נוטים להשתמש בפריטים דקורטיביים חדשים בתהליך עיצוב בתים פרטיים ו/או בתי עסק שונים. ניכר, כי שנת 2021 מבשרת על שיטות עיצוב חדשניות, אשר כוללות שימוש באלמנטים חדשניים, שמטרתם לשדרג להפליא את מראהו של המקום המעוצב ולהכניס בו אווירה עיצובית ונעימה. חלק מן הפריטים אף ממלאים פונקציות פרקטיות, מלבד היופי והאסתטיקה.

פריטים לעיצוב פנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *