לכל נערה המגיעה לגיל 12, בת מצווה היא האירוע המרכזי והמרגש ביותר בשבילה. בעידן שלנו כמעט לא תראו אירוע בר או בת מצווה שאין בו פעילות מיוחדת, מגניבה ושווה, שהופכת את האירוע לשונה ולא רגיל. במאמר זה תמצאו מגוון רעיונות לפעילויות שוות לבת מצווה – כאלו שיעסיקו את האורחים ויגרמו להם הנאה למשך כל האירוע. 

 

עמדות גיימינג ומולטימדיה

משחקים לבת מצווה הם פתרון מושלם לעידן הטכנולוגי שבו חיים הילדים כיום. פעילות כזו תספק לאורחים שלכם חוויה מיוחדת ושונה, במסגרתה הם ייהנו מהמשחקים הכי חדשים עם הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. בין המשחקים תמצאו שולחנות פינג פונג וסנוקר, סימולטור מרוץ מכוניות, כדורסל אלקטרוני, עמדת מראת סלפי, אקסבוקס ועמדת מציאות מדומה. משחקים לבת מצווה יעניקו לאורחים תעסוקה לאורך זמן כך שאין סיכוי שהם ישתעממו.

 

יצירת סוכר בטעמים וצבעים

יש דרך חדשנית ומיוחדת לאכול צמר גפן מתוק, באמצעות מדפסות תלת ממד שיוצרות סיבי סוכר בטעמים צורות וצבעים מיוחדים ושונים על פי בחירתו וטעמו של האורח. האורחים שלכם וגם כלת הבת מצווה יוכלו ליצור צמר גפן מתוק בעיצוב אישי כמו צמר גפן מתוק בצורת ענן, לבבות או בצורת פרחים. זוהי בהחלט פעילות המתאימה לעידן הטכנולוגי של היום, צמר גפן בגרסת היי-טק.

 

סדנת טיפוח לבנות

הנה לכם פעילות המתאימה במיוחד לאירוע כמו בת מצווה. כלת השמחה מעניקה לחברותיה סדנא, שבה הן יוצרות ומכינות קרם גוף, בושם ושפתון. כך כלת השמחה וחברותיה לוקחות חלק פעיל בפעילות, גם חוגגות יחד וגם לבסוף מקבלות את מה שהן בעצמן יצרו. בסדנא זו כל משתתפת מקבלת עמדה, שבה יש לה את כל הכלים והחומרים הנדרשים להרכבת הקרם הבושם והשפתון.

 

ציורי פנים

קבלו פעילות שווה שמתאימה לכל גיל ולכל מגדר. עמדת איפור שפעילה במשך כל האירוע. כל אורח יוכל ליהנות מאיור מגניב ומיוחד שיבחר שיציירו לו על פניו או על גופו. זוהי פעילות שמכניסה לאירוע מלא צבעוניות וסטייל. תוכלו לשדרג את העמדה ולהוסיף צילום מקצועי אשר יתעד את האורחים עם ציורי הפנים, וכך הם גם יקבלו מזכרת מאירוע הבת מצווה המיוחד שלכם.

 

ציורי קריקטורה

מה תגידו על צייר מקצועי שיעניק לכם ולאורחים שלכם מזכרת בלתי נשכחת של ציורי קריקטורה? הוא יצייר אותם בזריזות ומקצוענות, ויכניס לאירוע שלכם עניין והומור. ציורי קריקטורה הם מזכרת נהדרת שתוכלו להעניק לאורחים, מעבר לפעילות עצמה, ובנוסף לתמונות הרגילות שצלם האירוע מצלם במהלך האירוע.

 

לסיכום,

באירוע חברתי כמו בת מצווה חייבת להיות פעילות שווה ומיוחדת, שתגרום לאורחים ריגוש והנאה כך שלא ישתעממו לרגע. בחירת אחת מהפעילויות השוות לבת המצווה שהצגנו כאן ואשר מתאימות לכל המגדרים ולכל הגילאים, תעניק לאירוע בת המצווה שלכם חוויה בלתי נשכחת, ותשדרג אותו כך שהמוזמנים לא ישכחו אותו לאורך זמן.

משחקים לבת מצווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *