אוהבים עיצוב? אין זו אגדה או חלום

נסו לזכור לרגע אחד את התחושה הנעימה הזאת שיש לכם כשאתם נכנסים לראשונה לבית שמעוצב ברמה גבוה מאוד. היזכרו כמה מרשימה רמת הדיוק והחשיבה לעומק, כמה מהפנטת רמת הכניסה לפרטים ולדקויות וכמה זה משפיע על האווירה הכללית שיש בבית ועל הנפש. דירות יוקרה בסטנדט גבוה הן חלומו של כל אחד היום, ועם עיצוב פנים בסטנדרט גבוה, גם אתם תוכלו להרשות לעצמיכם לגור בדירה שנראית כדירת יוקרה עם מראה חשדני ומהפנט כמו שתמיד חלמתם.

עיצוב פנים לפנים, אבל איך?

אז מה צריך באמת כדי שהבית שלכם יקבל מראה פרימיום ויראה כמו דירת יוקרה אמיתית? ראשית והחשוב מכל הוא לנצל באופן אופטימלי את חלל הבית. צריך לתכנן את שטח הבית בצורה אידיאלית כך שלא משנה מה גודלו בפועל, הוא יעניק תחושה של מרחב וגודל. מעצבת פנים טובה עושה זאת לרוב באמצעות צבעים בהירים לפריטים, החלפת דלתות פנים לכאלה המעוצבות ברוח ובצבעי הבית, דאגה לאווריריות הנוצרת מסידור הרהיטים כך שלא יעיקו ואו יכבידו על תחושת המרחב ועוד.

גינה מעוצבת

שלבי התכנון הראשונים – אז מה בא קודם?

דבר ראשון לפני שניגשים לתכלס ויוצאים לעשות קניות, יש לקבל החלטות הרות גורל ובינהן: קו עיצובי, צבעים דומיננטים, שינוי של החללים הפנימיים ע"י מחיצות ועוד. אינכם רוצים למצוא עצמיכם רוכשים פריטים אשר בסוף לא יושבים אחד לאחד עם העיצוב המושקע שהתקבל. עיצוב פנים בסטנדרט גבוה מחייב הליך של חשיבה עמוקה ויכולת תכנון הלוקחים בחשבון גורמים רבים לאורך תהליך התכנון והביצוע. השקיעו את האנרגיה וכוונו את תשומת הלב שלכם למטרת ירידה לפרטים הכי קטנים כדי לתפור מראה מוקפד ומדויק. יש מגוון רחב מאוד של סגנונות, אל תהססו להיעזר בניסיון ובידע של מעצבי הפנים הנחשבים טובים ויוקרתיים, זה עשוי לחסוך לכם לא מעט כסף וכאב ראש בטווח הארוך. את הקניות, השאירו לסוף.

ניהול תקציב נכון ומדויק זה המשחק

ובכל זאת מה עם קניות ועלויות אתם שואלים? לא טעיתם, זה חשוב לא פחות. עוד בשלב התכנון, יש לתת את הדגש על חלוקת התקציב כך שתהיה נכונה ומכוונת מטרה. כדי שחלוקת התקציב תהיה טובה ויעיליה, צריך לקבוע מראש את התכנית התקציבית ולדאוג לעמוד בה (ללא יוצא מן הכלל) לאורך כל הדרך. העזרו בבעל מקצוע בעל ניסיון שיידע לחלק את המשאבים בצורה החכמה ביותר וכך תביאו למיקסום של התקציב שהגדרתם.

ומה שם המשחק? יצירתיות היא שם המשחק!

תחום עיצוב הפנים בסטנדרט גבוה הוא תחום מרתק הפותח את הדימיון ומאפשר ליצירתיות להרקיע שחקים. זאת, תוך שילוב של אלמנטים רבים מיוחדים במינם, אשר יחד יוצרים קו עיצובי שלם ונכון עבורכם. הכוונה היא לרהיטים מעוצבים ויוקרתיים, טקסטיל איכותי, פריטי אומנות נדירים ומעוררי השראה, תכנון מושכל של זרימת האור והאוויר בבית. במילים אחרות, עיצוב פנים בסטנדרט גבוה הוא יצירת אמנות בפני עצמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *