תכננתם לפרטי פרטים את עיצוב חצר הבית שלכם – הקפדתם על שולחן שנפתח ונסגר לאורכים שונים, כסאות אירוח בכמות מספיקה, התקנתם מאוורר תקרה שיוכל לאוורר את הימים החמים של הקיץ וכל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט להתארגן עם אוכל ושתייה לארוחה שאתם מארגנים.

אבל רגע, לא חסרים לכם כמה דברים? הנה כמה דברים שתצטרכו לשים לב אליהם בזמן עיצוב חצר הבית לאירוח.

 

יש נגישות למטבח?

אחת הבעיות הגדולות בעיצוב חצר הבית לאירוח הוא שאנשים לא ממש מקפידים על זה שתהיה נגישות בין החצר למטבח.

בסופו של דבר, כאשר אתם מארחים אנשים לארוחה אתם צריכים לשנע את האוכל מתוך הבית, מהמטבח, אל האיזור החיצוני שבו אתם יושבים – החצר. לכן, נגישות למטבח היא חשובה מאוד, ואם זה אומר שתצטרכו להזיז כמה רהיטים ולפלס לעצמכם את הדרך – השתדלו לדאוג לכך מבעוד מועד.

 

עיצוב חצר הבית לאירוח – רצפה נגישה זה עניין של א' ב'

מכירים את האירועים האלו שאתם מגיעים אליהם ושמים לב ששום דבר לא באמת ערוך לכבודכם? אחד הדברים הבולטים ביותר הוא סוג הרצפה, כאשר לפעמים אתם מוצאים את עצמכם נאבקים עם אבנים קטנטנות שלא מאפשרות לכם לגשת אל איזור האירוע.

עיצוב חצר הבית לאירוח צריכה לכלול גם התחשבות בעניין הריצוף, ואם בדרך כלל יש לכם משטח בעייתי שאתם מסתדרים איתו ביום יום, לקראת אירוח של כמות אנשים גדולה תצטרכו להתמודד איתו על ידי הצבת רצפת PVC, לדוגמה, שתהפוך את המשטח לנגיש יותר גם לנכים וגם למי שמתחגגת ומגיעה עם עקבים.

 

אי אפשר להתעלם ממזג האוויר

עיצוב חצר הבית לאירוח צריכה להתחשב גם בתנאי מזג האוויר השונים.

היות ואנחנו נמצאים במדינת ישראל, חשוב לקחת בחשבון שעונת הקיץ כאן היא קשוחה במיוחד ומביאה איתה תנאי מזג אוויר קיצוניים עם עומס חום, שמש חזקה ואחוזי לחות גבוהים. לעומת זאת, גם בזמני החורף אנחנו רוצים לארח, ואז נצטרך להתמודד עם רוחות, גשמים ולפעמים אפילו ברד.

במובן הזה תצטרכו לדאוג לפרגולה שתתן צל בעונת הקיץ ובעונת החורף תסתיר אתכם מפני המפגעים השונים. ככל שתיערכו יותר טוב – כך האורחים שלכם יהיו מרוצים יותר, וכן – אם יש כאן צורך במזגנים ניידים או פטריות חימום, זו לגמרי אפשרות שאפשר ליישם בקלות.

 

הכי חשוב לשים לב לאוכל איכותי

עיצוב חצר הבית לאירוח הוא אמנם נושא חשוב, אבל חשוב לא פחות הוא נושא האוכל. ככל שתקפידו על אוכל איכותי יותר וטעים יותר, כך האורחים שלכם יהיו שמחים ושבעים יותר ויזכרו את האירוח שלכם לטובה.

אנחנו ממליצים להיכנס לאתר https://www.bbq.co.il ולבחור לעצמכם גריל גז שיהפוך כל אירוח שלכם לחלומי, וכל בשר או ירק שתצלו עליו יהפוך למעדן. תהנו ושיהיה בתאבון!

 

חצר בית מעוצבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *