מי מאיתנו לא חולם להרגיש בחופשה גם בבית? הפתרון העיצובי של חיפוי עץ לקיר הבית איננו רק פתרון חסכוני, אלא גם אחד העיצובים הפופולריים ביותר במלונות, חדרי אירוח וצימרים בארץ ובעולם, המעניק תחושה כפרית, ייחודית ויוקרתית גם ממש אצלכם בסלון!

 

אז מהו חיפוי עץ?

כיסוי של הקיר המתאים לרוב סוגי הקירות, מגבס ועד קיר בלוקים, לכיסוי מלא או חלקי, מסוגי עץ שונים, על מנת לייצר מראה יוקרתי לחלל המגורים, לשדרג את נראות הבית ולהוסיף אלמנט עיצובי טרנדי שנמצא היום ברוב מגזיני העיצוב הנחשבים בעולם.

עולם החיפוי הינו תחום רחב ומתמקד בעיקר בשני סוגים – חיפוי פנים וחיפוי חוץ. ניתן להשתמש במוצרי חיפוי החוץ גם בתוך הסלון, אך אלו של הפנים לא יעשו את עבודתם נאמנה גם בחוץ, זאת בעיקר כי הם לא כשירים להתמודד עם נזקי מזג האוויר ואינם אטומים באופן מספיק.

 

ככל הנראה כבר הסתכלתם בתמונות או ראיתם בבית של חברים או אפילו בבית המלון את חיפוי העץ ואמרתם "את זה אנחנו רוצים!" אז הנה כמה יתרונות מעניינים מעבר לנראות המרשימה –

  1. ניתן להסתיר איתו סדקים בקיר, בליטות, חורים ושקעים או אפילו לחסוך מכם סיוד נוסף במקרה ואתם מעוניינים להחליף את צבע הסלון.
  2. נשמר לאורך זמן ואיכותו ברמה גבוהה מאוד.
  3. לרוב בשימוש בעץ בהיר, נוצר עומק לחלל מה שמגדיל את הנראות שלו משמעותית. במיוחד במקרה והוחלט להשתמש בלקה על העץ, השקיפות ותחושת המראה מעצימים עוד יותר את גודל החלל.
  4. האמינו או לא, הוא גם חסכוני בחשמל! חיפוי העץ הינו מבודד אקוסטי ותרמי, מה שמצמצם את הצורך בהדלקת מזגנים או תנורים גם בחורף וגם בקיץ. מסייע בהשארת טמפרטורת החדר קבועה ומצמצם את הרעש של אימוני הילדה בתופים מהחדר הסמוך.

 

התקנת חיפוי העץ תעשה בשני שלבים

השלב הראשון – בחירת צבע העץ והתאמתו בעזרת איש או אשת מקצוע מוסמכים. עליהם למדוד, לסתת, לשייף ולצבוע בהתאם למה שבחרתם. שלב זה עלול לקחת בין שבועיים לחודש, עבודה זו לוקחת טיפה יותר זמן מהרגיל ומאלצת אתכם לחכות בסבלנות, אך אל דאגה, התוצאה הסופית שווה את זמן ההמתנה.

השלב השני- שלב ההתקנה. שלב שחשוב שיעשה על ידי אדם מקצועי ובעל המלצות. לרוב, ההתקנה תעשה בשיטת "ההתקנה הנסתרת" זאת על מנת למנוע ממסמרים לבצבץ מבחוץ ולהפוך את נראות החיפוי ליוקרתית הרבה פחות.

ההרכבה נעשית כמו פאזל ובהרכבת החלקים זה לזה נמנעים מברגים ומסמרים מיותרים ועבודת הכיסוי חלקה ואסתטית בהרבה.

התחזוקה עצמה איננה מורכבת, זאת בגלל רמת העמידות של חיפוי העץ. ניתן לנקות מידי פעם באמצעות מגבון לח או סמרטוט וזה כבר יעשה את העבודה.

מומלץ לבחון את הצבע המתאים עם דוגמיות עץ בסלון הבית.

 

פרקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *