בתים רבים בישראל עולמים רבות על מנת לשפר את המראה החיצוני ולהביא למצב בו עיצוב הפנים של הבית הוא עיצוב אשר משקף את כל הנפשות שחיות בו. השקעה בעיצוב פנים איכותי לא תמיד מחייבת אתכם להוציא סכומי עתק או למצוא פתרונות יקרים במיוחד לעיצוב הבית.  לפעמים כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת למצוא פתרונות עיצוב לבית או להסתכל החוצה מהחלון ולראות את הטבע שסובב אתכם. אז אם אתם אוהבים פרחים וצמחים, ורוצים לשלב צמחייה בתוך חלל הבית על מנת להכניס קצת מן הטבע פנימה אתם לא חייבים לשתול גינה מושקעת בתוך הסלון. היום אחד הפתרונות המקובלים ביותר על משפחות רבות הוא רכישה של צמחייה מלאכותית לבית המגורים. את הצמחייה ניתן למצוא בכל משתלה ממוצעת ולבחור מתוך מגוון רחב של צמחים את העציצים שיתאימו בדיוק לעיצוב שאתם מחפשים בבית.

 

כיצד לבחור צמחייה מלאכותית לבית?

בבואכם לבחור צמחייה מלאכותית לבית המגורים שלכם אתם רוצים לחשוב גם על העיצוב הנוכחי שיש בבית אך גם על שינויים שיכולים להתרחש בבית בעתיד. בדיוק מסיבה זו חשוב להתייחס לחמישה פרמטרים בעת הרכישה של עציצים מלאכותיים לבית:

  1. סגנון- בחירה בין צמחים שונים יכולה להיות בעלת השפעה לטווח הארוך על הסגנון הכללי של הצמחייה בבית. כתוצאה מכך משפחות רבות שרוצות לשמור על עיצוב מסוגנן, נקי ואלגנטי בוחרות צמחים מלאכותיים אשר מתכתבים עם תפיסת העולם הזו. למשל, בחירה בעציץ ורדים מלאכותי יכולה להתאים למי שרוצה להפוך את הסלון שלו למקום הרבה יותר רומנטי.
  2. גודל– התאימו את גודל פיזי של העציצים לפרופורציות של הרהיטים האחרים בבית על מנת ליצור איזון בראייה רחבה של כל החלל הביתי. לדוגמה אם אתם רוצים לבחור עציץ לכניסה לבית חשוב לבחור עציץ גדול יותר שתהיה לו את הנוכחות הנדרשת  בתור אלמנט מרשים שאמור לתפוס את העין של כל מי שנכנס לבית שלכם.
  3. כמות העציצים– פיזור נכון ומאוזן של כמות עצים סינטטים והפרחים בבית הוא המפתח ליצירת עיצוב פנים מושלם. אתם לא רוצים להעמיס כמות לא הגיונית של עציצים בתוך הבית, מפני שבצורה זו כל שאר הרהיטים בבית יבלעו בתוך ההמון ולא תהיה שום משמעות למשמעות קיומם של כאילו הפרחים בחדרים. במקום זאת מומלץ לנסות לשלב את הפרחים בצורה די עדינה ברחבי החלל, תוך שאתם מחליטים על מיקומים מדוייקים לכל עציץ ובודקים איך החדר נראה מנקודת מבט רחבה יותר.
  4. מיקום בבית– חשוב לבחון את המיקום שלה עציצים בבית ולהבין שאתם בעצם ממש לא מוגבלים ביצירת חללים מהממים עם פרחים ועציצים מלאכותיים. כאשר אין לכם את הצורך לחבר מערכת השקייה אתם בעצם לא מוגבלים בכלל באפשרויות המיקום, וניתן להניח את העציצים בכל מקום שנראה לכם הגיוני בבית. כך שאם אתם רוצים להניח זר פרחים מלאכותי מרשים במרכז שולחן האוכל המשפחתי אתם יכולים לעשות זאת בקלות.
  5. שילובי צמחים-בשביל ליצור חללים שיהיו על זמניים אתם חייבים לבחור בשילובי צבעים ושילובי צמחים מאוד עדינים וקלאסיים. כך למשל כאשר אתם בוחרים פרחים לבית ניתן לשלב צמחי "אל תיגע בי" עדינים לצד פרחי סיגליות צבעוניים ויפיפיים.

 

 מתי מומלץ לרכוש צמחיה מלאכותית?

ישנן סיבות רבות לבחור בצמחיה מלאכותית לבית שלכם, אך מעל כולן עומדת האפשרות ליצור חלל פנים עם נגיעות מן הטבע מבלי שיש לכם צורך להשקיע באופן קבוע בטיפוח.  אצל בעלי בתים רבים העיסוק בטיפוח וגינון לא עומד בראש סדר העדיפויות באופן קבוע. החיים תחת שגרת יום יום דוחקת, עשויים להיות מאתגרים מאוד לכל אדם ובפרט מי שרוצה לטפל באופן קבוע בצמחים אשר דורשים התייחסות קבועה לאורך שנים רבות. בדיוק מסיבה זו, אנשים פרטיים אשר עסוקים עד מעל הראש בגידול ילדים ובבניית קריירות, בוחרים לרכוש צמחים מלאכותיים לבית שלהם בשביל ליהנות משני העולמות גם יחד. על ידי רכישות אלו אתם מקבלים בית מסוגנן עד לפרטים הקטנים, תוך מינימום השקעה ולאורך שנים רבות מאוד. גינה בבית שלכם לא חייבת  לגזול מכם זמן עבודה יקר, והיא יכולה תוך רגעים ספורים להיבנות יש מעין. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע למשתלה הקרובה ולבחור את הצמחים המלאכותיים שיהפכו את הגינה שלכם או את הבית הפרטי שלכם למקום הרבה יותר נינוח ונעים.

 

 בכל מקום שרק תרצו- צמחייה מלאכותית כאלמנט עיצובי בבית

את הפרחים ועציצים המלאכותיים אתם יכולים לרכוש תוך שאתם חושבים על כלל אזורי הבית ויכולים ליצור קו עיצובי שינוע מדלת הכניסה ועד לאחרון החדרים בבית. הוספת אדניות בשעריה כניסה לבית, עציצים לצד דלת הכניסה, במבואה ובסלון. כל אלו נותנים את האווירה לחללים המשותפים בבית ומאפשרים לכם ליצור מקום הרבה יותר רגוע. שילוב של עציצים מלאכותיים בחדרי השינה של הבית, במיוחד בחדרי הילדים מאפשר להכניס עוד רובד של עניין לחדר מבלי לאפשר לילדים להרוס את כל ההשקעה הרבה שלכם. כמו כן ישנם אנשים רבים אשר בוחרים להכניס עציצים מלאכותיים לחדרי שירותים ואמבטיות, העדינים ממילא, בכדי להוסיף נגיעה של צבע שכל כך נחוצה באזורים האלה.

הבית שלכם ברגעים ספורים הופך להיות שמח הרבה יותר, מואר וצבעוני, רק בגלל שהחלטתם ללכת למשתלה ולבחור כמה עציצים מלאכותיים שיוסיפו את הטאץ האחרון לעיצוב שלכם. וכל זה דורש מכם השקעה מינימלית של זמן ומשאבים, ורכישה חד-פעמית של עציצים לבית. לאחר מכן במשך שנים רבות תוכלו להנות מאותם העציצים מבלי כמעט לבצע שינויים. זו ההחלטה שמתאימה ללקוחות רבים והיא יכולה להתאים גם לכם, אם תחליטו שאתם רוצים לקחת אותה בחשבון לבית שלכם.

צמח לא אמיתי

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *