החיים המשותפים שלכם כבר מתחילים יחדיו, כנראה שכבר התחתנתם, או שכבר החלטתם לעבור לגור יחדיו.

בין אם ככה או ככה, אנחנו רוצים להמליץ לכם על כמה טיפים למגורים משותפים ביחד ועיצוב הבית.

זוגות מאורסים? עומשדים להתארס? המידע הבא גם עבורכם.

אתם עומדים לגור ביחד וזה חתיכת תהליך מרגש. רגע לפני שאנחנו נכנסים לעובי הקורה של טיפים לעיצוב בית פרטי, אנחנו רוצים להזכיר לכם להתרגש מהתהליך הזה. אתם עומדים לבחור רהיטים יחדיו, לראות בתים ולסייר בהם, להיפגש עם אנשי מקצוע ועוד. בסופו של דבר, הכי חשוב שתנצרו את התקופה הזאת בזיכרונכם בתור אחת התקופות המרגשות של חייכם. אם כך, לאחר הצעת נישואין בים ויום אחרי החתונה, איך ייראה הבית הפרטי שלכם?

 

עיצוב בתים פרטיים לזוגות צעירים

הבית הפרטי שלכם כמו בית חלומותיכם האמיתי, כמו שחלמתם בדיוק. אבל בכדי להגיע לתוצאה המיוחלת הזאת, סביר להניח שתצטרכו להסתייע באנשי מקצוע. המלצה גורפת, מעצבי הפנים הם אנשי המקצוע הכי נכונים עבורכם. אמה-מה, מעצבי פנים גם גובים לא מעט כסף על עיצוב בתים פרטיים. אם אתם מעוניינים לעצב את ביתכם לבדכם, זה בהחלט אפשרי ואפילו בתקציבים ידידותיים. טיפ קטן שלנו – אל תבטלו על הסף את רהיטי איקאה.

אמנם אתם תקבלו שם רהיטים גנריים שכנראה שתראו גם אצל השכנים, אבל אין ספק שיש שם ריהוט מעולה ופרקטי, במחירים אטרקטיביים וכוללים הרכבות ומשלוחים. אבל רגע לפני בחירת הריהוט הכבד שלכם, אנחנו ממליצים על בחירת הצבעים והגוונים השלטים בבית.

 

בחירת גוונים וצבעים מרכזיים בעיצוב הבית הכללי

יהיה מומלץ לבחור בגוון או בצבע מסוים שיוביל את קווי העיצוב של הבית, ובמקביל אליו לבחור גם גוונים אחרים שבעזרתם תוכלו להשלים את הגוון השלט. במילים אחרות, אל תשכחו שגוונים מסוימים משלימים אחד את השני, מה שמסייע להבליט את העיצוב בבית. אנחנו ממליצים לעבור את התהליך הזה ביחד, גם אם נדמה לכם שלאחד הצדדים ממש לא משנה כיצד הבית ייראה ויחווה.

בסופו של יום, החוויות האלו של תכנון ועיצוב הבית הן בונות ומחזקות, אתם יוצרים ביניכם מכנים משותפים. ואם אתם רוצים לצלוח את התהליך בצורה הכי נכונה, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע באנשי המקצוע הנכונים.

 

מה לגבי שיפוצים קלים בגבס ובכלל?

בשורה התחתונה, אתם תוכלו אפילו לבצע כל מיני שיפוצי גבס אפילו אם רק תרצו. בתקציבים אטרקטיביים למדי, אתם תוכלו לבנות נישות תאורה מגבס שיובילו את הבית להיחוות אחרת לגמרי. לא פעם, שיפוצים קלים יכולים להיות בדיוק מה שעושה את ההבדל בין בית נעים ומעוצב לבית שמרגיש כמו דירה זמנית. תשקיעו בביתכם, תשפצו ותעצבו אותו, רק ככה תרגישו בבית, בעזרת המגע האישי שלכם. בהצלחה!

 

חלל מעוצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *