אז הגיע הזמן כמו בכל שנה לעשות ניקיון למזגן לפני החורף. אבל הרבה מהאנשים לא באמת יודעים איך מנקים נכון את המזגן וזאת על מנת שהוא יעשה את העבודה באופן מושלם. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים לאיך לנקות נכון את המזגן ויותר חשוב, מה אסור לעשות בניקיון של המזגן.

 

ניקיון המזגן – כללי העשה והאל תעשה

לפני שאנחנו מתחילים בטיפים שלנו על ניקיון המזגן אנחנו חשוב לנו להזכיר שניקיון המזגן הוא חשוב מאוד ואנחנו ממליצים לבצע זאת לפחות פעם בחודש וזאת על מנת למנוע תקלות שיכלנו אנחנו למנוע באמצעות תחזוקה נכונה. אותו ניקיון שמבצעים אם מבצעים אותו נכון שומר על חיי המזגן לזמן ארוך במיוחד.

 

תנקו את הפילטרים של המזגן ותנקו אותם נכון

אז קודם כל הדרך הכי נכונה לנקות את הפילטרים של המזגן היא על ידי הוצאתם מהמזגן ולא להשתמש במזגן בזמן שהם לא מחוברים. אפשר לקנות אפילו כלי עבודה יעודיים לניקוי הפילטרים שהופכים את ההליך של ניקוי מזגן להליך קליל עוד יותר. תוציאו אותם מהמקום ותשטפו אותם מכל מה שנבדק אליהם בין אם מדובר באבק, לכלוך או כל דבר אחר. כמובן שאם אתם לא יודעים איך לעשות את זה אתם יכולים להזמין איש מקצוע שידע לנקות באופן מושלם.

 

שימוש בכלים וחומרים נכונים ולא בכל חומר

הרבה אנשים חושבים שאפשר להשתמש בכל חומר על מנת לשטוף את המזגן שלנו אבל זה ממש אבל ממש לא נכון. יש חומרים וכלים נכונים שמיועדים לניקיונות השונים של המזגן, אל תשתמשו בכל כלי ובכל זרם מים וכמובן לא ניתן לנקות כל חלק עם אותם הכלים. שימוש נכון בכלים הנכונים ימנע פגיעות וישמור על המזגן שלכם לזמן ארוך מאוד. אנחנו ממליצים להתייעץ בחנויות השונות ולבקש מהם את הכלים הנכונים על מנת למנוע את הפגיעה במזגן.

 

אל תקשיבו לכל אחד

נכון שיש לכם את השכנה המשוגעת עם בעיות הניקיון שיודעת יותר טוב מכולם איך לנקות כל דבר? בנושא של ניקיון מוצרי חשמל לא תמיד הייתי סומך עליה ובמיוחד לא בניקוי עמוק למזגן. אנחנו מאוד ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע וכן לא לעשות כל מה שאחרים אומרים לכם. לדוגמא שימוש במוצרים כמו מסיר שומנים עלול לפגוע אם משתמשים בו בתוך המזגן וכמובן שאם החלטתם לנקות את הפנימי גם שם צריך להיזהר עוד יותר.

לסיכום, לפני שאתם מנקים את המזגן חשוב לדעת איך לנקות אותו נכון וזאת על מנת לא לקלקל אותו. אנחנו ממליצים לכם מאוד לנסות ולראות מדריכים וכן לקנות את הערכות הייעודיות על מנת לנקות באופן המושלם ביותר את המזגן שלכם.

מיזוג

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *