אם יש לך עסק של צימרים אתה בוודאי יודע כמה עבודת תחזוקה עסק כזה דורש. בין אם אתה רק בתחילת הדרך או יש לך צימרים כבר שנים, אתה בטח יודע שעל מנת שהעסק יהיה ממש מוצלח חווית האירוח צריכה להיות מצוינת. חוויה טובה גורמת לאורחים לחזור שוב ושוב וכמובן להמליץ לאחרים.

בעסק של צימרים ההמלצה מפה לאוזן מאד חשובה. בארץ יש לא מעט צימרים ולכן חשוב לבלוט מעל היתר בחוויית אירוח מושלמת ומוצלחת. כמובן שצריך לחשוב על כל הדברים הקטנים והגדולים. אחד הדברים הכי חשובים הוא האינסטלציה של המתחם.

 

מדוע זה מאד חשוב לעשות עבודות אינסטלציה בשגרה?

לתיחזוק חכם ויסודי של אינסטלציה בצימרים יש חשיבות יתרה בגלל כמה סיבות מרכזיות –

 

בעיה באינסטלציה

במידה ויש תקלה הצימר יכול להיות מושבת לכמה ימים – אם זה קורה אז נוצרת בעיה ענקית – תאלץ לבטל את האורחים שהיו אמורים להגיע, הם כמובן יחוו אכזבה, אולי תצטרכו למצוא דרך לפצות אותם ויכול להיות שהם לא יחזרו בעתיד ולא ימליצו לאחרים.

מדוע זה מאד חשוב לעשות עבודות אינסטלציה בשגרה

תקלה בזמן שהאורחים נמצאים

כמובן שזה אפילו יותר גרוע. אם האורחים הגיעו, התמקמו ואפילו כבר בילו את הלילה ולפתע יש בעיה בצנרת – זה אירוע לא פשוט שיכול לפגוע במוניטין של הצימר שלך. עדיף להמנע ממצב כזה.

 

ריחות רעים

בצימר חשוב שתהיה אווירת נקיון וכמובן ריח טוב. חשוב לשים לב שאין בעיה עם ריח תחזוקת אינסטלציה בשגרה מונעת ריחות רעים.

 

אז איזה עבודות אינסטלציה חשוב לעשות בשגרה?

כשמדובר באינסטלציה חשוב שלא ננסה לחסוך ושנקח את השירותים הטובים ביותר בשוק. אפשר לקחת דוגמא ממתחמי צימרים אחרים שמתוחזקים בצורה מושלמת ותמיד כיף להגיע אליהם כגון צימרים בבר יוחאי. מתחם צימרים מושלם שתמיד מעניק חווית אירוח ללא רבב בכל הרמות וכמובן גם ברמת האינסטלציה.

עבודות אינסטלציה חשובות – 

  1. תיקון דליפות ונזילות – דליפות ונזילות מצביעות על כך שיש משהו לא טוב במערכת ולרוב מצטרך לתקן משהו מהיסוד. זה חשוב במיוחד כי דליפות ונזילות גורמת לריחות רעים ועלולות להתפתח מהר לבעיות מורכבות יותר.
  2. לחצי מים נמוכים – אחד הדברים החשובים בחוויית האירוח בצימר הוא לחץ המים! אף אחד לא רוצה להתקלח בזרם מים חלש. חלק מהכיף בחופשה טובה הוא מקלחת ארוכה ומפנקת ולכן תמיד יש לשמור על זרם מים חזק במיוחד בצימרים.
  3. פתרונות לבעיות ניקוז – אם יש בעיות ניקוז חשוב לתחזק את הצימר בשגרה ולוודא שאין בעיות ניקוז. גם אלה יכולות להוביל לריחות לא נעימים ולעיתים גם להביא הרבה יתושים.
  4. ביצוע עבודות משלימות – צביעה, ריצוף וטיוח אחרי שהושלמו עבודות האינסטלציה על מנת להשאיר את הצימר ברמה האסתטית הגבוהה ביותר.

תחזוקה שוטפת ובשגרה תמנע בעיות גדולות ותחסוך הרבה כסף. זו הדרך הכי טובה לוודא שלא תיווצרנה בעיות לא נעימות כשהאורחים נמצאים וכך תוכל להעניק להם חווית אירוח מושלמת!

יש לך עסק של צימרים אלו עבודות האינסטלציה שאתה חייב לעשות בשגרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *