קריאה למדביר צריכה להתבצע עוד לפני המעבר, ההובלה וכמובן האכלוס של הדירה החדשה. אז איך יודעים איזה מדביר להזמין ומדוע זה חשוב? הנה כל התשובות

שירותי הדברה חייבים להיות חלק בלתי נפרד מכל תהליך של מעבר דירה. ברור מאליו שהתהליך עצמו ממילא נוטה לעיתים קרובות להיות ארוך, מסורבל ומייגע, אבל עדיין כדאי להקפיד על הזמנת שירותי הדברה ברמה גבוהה. יתרה על כך, קריאה למדביר רלוונטית במעבר לדירה ישנה בדיוק כמו בעת מעבר לדירה חדשה שנמסרה רק הרגע מהקבלן.

הסיבה לכך שצריך לקרוא למדביר בעת מעבר דירה היא שקל יותר להתמודד עם החרקים כאשר הנכס פנוי. אם מתאמים את הזימון של המדביר לתאריך שבו עדיין לא התבצעה ההובלה למשל, אפשר לדעת בוודאות שהכניסה לדירה תהיה חלקה ותתחיל ברגל ימין. יתרה על כך, ברוב המקרים מותר כבר אחרי 48 שעות לשטוף ביסודיות את הדירה – אז הזמנת מדביר אפילו לא אמורה לבוא על חשבון שירותי הניקיון.

 

כיצד מתאמים שירותי הדברה?

עוד נקודה שחשוב לשים לב אליה קשורה אל רמת המקצועיות של חברת הדברה. אם החברה לא מספיק מקצועית, שירותי ההדברה עלולים להתעכב ויחד איתם גם כל ההובלה. בסקירה כללית של סל השירותים של חברת הדברה מקצועית כמו שמופיע כאן למשל https://tzevetg.co.il, ניתן לראות את ההבדלים בין רמת המיומנות והידע של בעלי המקצוע.

החדשות הטובות הן שלא צריכים להמר על רמת המקצועיות של חברת הדברות כזו או אחרת. אם רוצים לקבל החלטה מושכלת, כל שנדרש הוא לתאם שירותי הדברה מול חברה שזו בדיוק ההתמחות שלה: לא רק ניקיון של משרדים או בנייני מגורים משותפים, אלא גם יכולת וידע לנקות דירות ובתים פרטיים.

 

כמה עולה לתאם שירותי הדברה?

יש צורך בקריאה למדביר עוד לפני ההובלה והאכלוס של הדירה החדשה, אך צריך להביא בחשבון את שיקולי התקציב. מצד אחד, עדיף לשלם קצת יותר ולהיות בטוחים שגרים בבית שאין בו חרקים ומזיקים. מצד שני, המעבר כרוך בהמון הוצאות ולעיתים קרובות גם נרצה לנצל את ההזדמנות על מנת לשפץ את הדירה ולשדרג אותה.

הפתרון הוא לתאם שירותי הדברה מראש ולהכניס אותם אל התקציב. אם מתאמים את ההדברה לתאריך שבו הדירה ריקה לגמרי, יכול להיות שניתן יהיה להשיג מחיר עוד יותר אטרקטיבי. כאשר הדירה ריקה ואין בה רהיטים, ציוד, תכולה, בגדים, מזון וכן הלאה, זה אומר שבעלי המקצוע יכולים לספק את שירותי ההדברה הרבה יותר מהר.

לסיכום, יש צורך בקריאה למדביר גם אם עוברים לדירה ישנה וגם אם עוברים לדירה חדשה. אחרי שמתזמנים את מועד ההדברה לתאריך ההובלה, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהרכיב הצעת מחיר משתלמת עם בעלי מקצוע מיומנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *