עיצוב הבית הוא אחת החוויות המשחררות והמהנות ביותר. הבית הופך להיות מכלא בו היינו מחויבים להשלים עם כל פרט ופרט, לקנבס חלק, לעולם שלם של יצירה ובחירות על פי טעמנו ורצוננו.

כאשר עוברים את המסע לעיצוב הבית באופן עצמאי, נתקלים לרוב בקשיים עקב חוסר ההבנה בתחום. בדיוק לצורך כך ניתן לשכור את שירותיו של מעצב פנים מוביל שיתמוך בכם בתהליך.

 

עיצוב הבית דורש הבנה הדדית

מעצב פנים מתחיל, ישאף פעמים רבות לגרום לבית המעוצב להיות דומה עד כמה שניתן לחזון העיצובי שלו. מבחינת המעצב המתחיל, הדיירים ובעלי הבית הם הפרעה בתהליך היצירה שלו, ולא חלק ממנו, והמטרה העליונה היא לגרום להם להקשיב.

מעצבים ותיקים לעומת זאת, בעלי ידע ויכולת מוכחת בתחום, יודעים שבסופו של דבר הם מעצבים את הבית בשביל האנשים העושים בהם שימוש. הבית הוא אינו פסל או יצירת אומנות קרה. הוא מקום חי, אשר המשתמשים בו חייבים להיות חלק מיצירתו, מאחר והם חלק מההוויה שלו.

עיצוב בית המגורים דורש הבנה הדדית בין מעצב הפנים המקצועי, לאחראי העיצוב מטעם משק הבית, בין אם מדובר בהורה או באחד הילדים. על המעצב והמשפחה להקשיב אחד לשני, וכך לבנות את התוכנית הטובה ביותר, שתשלב את הרצונות של המשפחה עם האופנה המודרנית בתחום.

 

להתאים את האופנה לטעמכם

האופנה המודרנית בתחום עיצוב הדירות היא לחלוטין לא מחייבת.

אם תרצו, מעצב הפנים שלכם ישמח לסייע לכם לבחור בסגנון עיצוב שונה ומיוחד, אשר בורח מהאווירה הפתוחה והנקייה של הבתים המודרניים. מעצב פנים הוא כלי לשימושכם, והוא בעל ידע שמאפשר לו להכווין אתכם בדרך למימוש השאיפות העיצוביות שלכם.

הוא כמובן ינסה להכיר לכם את האפשרויות השונות העדכניות עכשיו, אך המטרה שלו אינה לשכנע אתכם או לכבול אתכם לעיצוב מסוים, אלא לפתוח לכם את הראש וליידע אתכם על שלל האפשרויות הקיימות בתחום. להתאים את האופנה לטעמכם, זה למעשה אומר ליצור את האופנה שלכם, אשר כמו הבית עצמו מאפשרת כניסה של השפעות חיצוניות, אך בסופו של דבר יש לה אופי אישי משלה.

 

לבנות בית מעוצב בקפידה אך נוח

אתגר נוסף שעולה פעמים רבות בעבודה עם מעצב פנים, נובע מכך שהוא עלול לתפוס את הבית כפריט עיצובי לכל דבר ועניין, ולשכוח את החשיבות הפונקציונאלית של כל פרט. בעיה זו יכולה לצוץ במגוון הקשרים, החל מבחירת ריצוף אסתטי אך כזה שמבליט במהירות כל לכלוך זעיר אשר נמצא עליו, ועד בניית מטבח מעוצב אך לא נוח לשימוש.

מעצב פנים מקצועי ידאג שכל פרט בעיצוב הבית לא יבוא על חשבון הנוחות של הדיירים. בין אם מדובר על חדר השירותים, המטבח או הסלון, אזורים אשר לא יהיו נוחים לשימוש, יוזנחו על ידי הדיירים, וכך המשמעות העיצובית והאסתטיקה שלהם תיהרס.

 

ספה יפה וחדר מעוצב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *