אין כמו לסיים יום עבודה ארוך, לשבת מול מסך הטלוויזיה ולצפות בתוכנית האהובה עליכם. כאשר עוברים דירה, פעמים רבות הדירה החדשה לא מרגישה כמו בית עד שסיימתם את התקנת הטלוויזיה מחדש, ואפשרתם לעצמכם את רגעי הרגיעה והקסם היומיים. העברה של שירותי הטלוויזיה של חברת הוט, מחייבת היערכות מוקדמת, שתסייע למעבר תקין ומהיר. אלו הצעדים המומלצים לצורך כך.

 

יש לקיים תהליך מחשבה על האפשרות לשינוי בשירות הטלוויזיה

לפני שמשקיעים כסף וזמן בהעברת רכוש מהדירה הישנה אל החדשה, כדאי מאוד לחשוב האם הרכוש הזה באמת נחוץ לכם. מעבר דירה הוא הזדמנות נהדרת למפות באופן מדויק מהו הציוד אשר נמצא ברשותכם, ומה ממנו מיותר. נסו לראות במעבר הזדמנות לשינוי, ולהתחדשות. התחדשות זו רלוונטית גם בתחום התקשורת. יתכן מאוד שלאחר שנים רבות של חבילת ערוצים ספציפית, אתם עשויים להתעניין בחבילה אחרת, בין אם בשל התבגרות של הילדים, או שינוי תחומי העניין שלכם. יתכן ותעדיפו שירותים של חברות אחרות כמו YES או פרטנר TV. בקיצור, לא שווה להשקיע את המאמץ הרב הכרוך בהעברת שירותי הטלוויזיה שלכם אל ביתכם החדש, אם מדובר בשירות שכבר אינו רלוונטי לכם.

 

הכנת התשתית הפיזית לחיבור הממיר והזמנת טכנאי

כדי שתוכלו לסיים את התקנת הממיר ושירותי הטלוויזיה במהירות הרבה ביותר בביתכם החדש, עליכם להיערך לכך מראש. התקשרו אל חברת הוט ובקשו הזמנת טכנאי לצורך מעבר דירה. ככל שתקדימו להזמין את הטכנאי, כך יגדלו הסיכויים שתוכלו לקבל תאריך ושעה שתואמים לאילוצים שלכם. נסו לברר עם המוקדן של החברה מהם הצעדים העיקריים שעליכם לבצע לקראת החיבור, ובדקו איתו האם הדירה החדשה שאתם נכנסים אליה הייתה כבר מחוברת לשירותי הטלוויזיה של הוט, ולכן מכילה תשתית רלוונטית. תשתית מוכנה מראש תחסוך זמן ועבודה של טכנאי התקשורת, ותקצר משמעותית את התהליך. אם אין תשתית מוכנה, עליכם להחליט מראש איפה אתם רוצים שימוקם הממיר, ולפנות משם ריהוט וציוד שעשוי להתלכלך בתהליך ההתקנה.

 

בחינת מבצעי חבילה לשירותי תקשורת נוספים

אחד מהיתרונות הבולטים של חברת הוט, הוא היכולת שלה לספק מגוון עצום של שירותי תקשורת במחירים תחרותיים. כאשר אתם בוחרים לעבור לדירה עם ממיר הוט, כדאי מאוד שתבדקו האם אתם זכאים לשירותי תקשורת נוספים במחירים מוזלים. שירותים אלו יכולים לכלול חיבור אינטרנט מהיר, ואפילו שירותי סלולר. רכישה של חבילה לכל המשפחה, תאפשר לכם לחסוך סכומים משמעותיים, ולנצל את מעבר הדירה לשדרוג תשתית האינטרנט והתקשורת שלכם. כדי לבחון היטב את האפשרות לרכישת חבילת תקשורת שלמה, כדאי מאוד להתקשר למוקד התמיכה הטלפוני של חברת הוט, ולברר על מבצעים זמינים באתרים רלוונטיים כמו סמארט קאט השוואת מחירים, המאפשר השוואה של שירותי חברות תקשורת שונות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *