יש כמה גורמים שאנחנו משקללים ברגע שאנחנו מחליטים לקנות תמונה לסלון הבית, כמובן שהמרכזיים הם צבעים, אמירה, סגנון, ייחודיות וכו'.

אנחנו חושבים שיש עניין גדול מאוד גם בהחלטה הם למסגר, אם כן באיזו מסגרת, אם להדפיס אותה על קנבס חשוף, אולי בכלל לפצל את התמונה לכמה קנבסים וליצור מראה של תמונה מתמשכת.

בקיצור ההתלבטויות לא נגמרות בבחירת התמונה אלא רק מתחילות! אז ריכזנו לכם כמה טיפים חשובים ועצות עיצוביות שאנחנו חושבים על כל אחת מהאופציות בתקווה שנצליח לעזור לכם לקבל את ההחלטה שתהיו ממנה הכי מרוצים:

 

קנבס חשוף, האופציה הקלאסית והנפוצה ביותר

בקנבס חשוף אי אפשר לטעות, הוא מנכיח את היצירה על הקיר ומבליט אותה. הדפסה על קנבס חשוף היא אופציה לאנשים שאוהבים את הארטיות ורוצים לשים עליו דגש הן בעיצוב הבית והן ביצירה שבחרו לתלות בסלון שלהם. זה מראה קלאסי שאנחנו רגילים ואוהבים לראות ולפעמים הוא עושה בדיוק את האפקט שרציתם. אנחנו אוהבים להשאיר את הקנבס חשוף כשמדובר ביצירות שהן מופשטות וצבעוניות ואם היצירה אינה מקורית בחירת הקנבס החשוף יכולה לדמות יצירה מקורית .

 

קנבס מחולק

אנחנו מאוד אוהבים שימוש בקנבס מחולק! הוא יוצר מראה המשכי ונותן תחושה מודרנית ונוכחת ליצירה. בבחירה כזו הקיר נהיה חלק מהיצירה ולכן חשוב לשים לב באיזה צבע הקיר והאם הוא מתאים ליצירה שתלויה עליו. מעבר לכך אנחנו חושבים שהתחכום והשונות שבבחירה הזו משדרג את כל המראה בסלון ומאפשר לעצב את שאר הסלון בקווים נקיים ולא מתאמצים.

 

מסגור עם שוליים

אחת האופציות היותר מעניינות כאשר אתם בוחרים לתלות תמונה בסלון היא להשאיר שוליים (לבנים, שחורים או דווקא בצבע). האופציה הזו מעניינת במיוחד מפני שהיא יוצרת למעשה שני מסגרות מסביב ליצירה עצמה – מסגרת אחת לבנה שהם השוליים ומסגרת אחת שהיא המסגרת הפיזית שבה בחרתם למסגר את התמונה\ ציור שלכם.
מה שהמראה הזה יוצר הוא מעין "משחק" בין המסגרת לבין היצירה. היא מדגישה את בחירת המסגרת שלכם ואת בחירת יצירה שבחרתם למסגר וחשוב שתהיו מודעים לכך.
העצה שלנו היא לבחור מסגרת מרשימה עם נוכחות חזקה לציורים או תמונות יותר מופשטות ומינימליסטיות, ולבחור מסגרת עדינה ודקה לתמונות עם ציורים מלאי פרטים וצבע.

 

מסגור ללא שוליים

לאחר שדיברנו על האופציה של המסגור עם השארת שוליים אנחנו חייבים לדבר גם על האופציה השנייה, מסגור ללא שוליים.
אז זו האופציה המוכרת והקלאסית לכאורה. כאן חשוב מאוד לבחור את המסגרת בהתאם לצבעים ולסגנון של התמונה עצמה ופחות לנסות ליצור "עיניין" או ניגודיות כמו שאפשר לעשות באופציה הקודמת כאשר אנחנו משאירים את השוליים.
בחרו תמונה או ציור שיהיה ניתן להחמיא לו באמצעות מסגרת יפה!

 

תמונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *