המילה "מעבר" משמשת אותנו לסימול תקופה או שימוש במוצר שהם "בין לבין". עונת מעבר למשל תסמן את התקופה שבין החורף לקיץ – עונת האביב, או את התקופה שבין הקיץ לחורף – עונת הסתיו. שמיכת מעבר תסמן שמיכה שהיא לא שמיכת פיקה המתאימה לקיץ, ולא שמיכת פוך המתאימה לחורף, אלא תהווה שמיכה שנעים להתכסות איתה במעברים שבין העונות. כך עובד הרעיון גם במיטות מעבר, שהן מיטות המותאמות לילדים קטנים שאינם תינוקות, אך עדיין לא מספיק גדולים למיטת ילדים ונוער. במאמר זה נרחיב על מיטות מעבר לילדים מעץ מלא.

מיטה לילדים

למי מיועדות מיטות מעבר?

אחרי שהילד או הילדה שלכם הגיעו לגיל שבו הם מספיק גדולים בשביל לצאת ממיטת התינוק שלהם, הגיע הזמן להצטייד עבורם במיטה גדולה יותר. אולם רכישת מיטת ילדים ונוער עלולה להיות גבוהה וגדולה מדי עבור הילד. מיטות מעבר מיועדות בדיוק לשלב הזה שהילדים גדולים יותר מתינוקות, אך קטנים יותר מילדים.

יתרונות מיטות מעבר

הסיבה לשימוש במיטת תינוק או לול היא סיבה ברורה – להגן על התינוק מפני נפילה. אולם מגיל שנה וחצי-שנתיים, אז הילד כבר מתחיל לעמוד ולטפס, מיטת התינוק עלולה להיות עבורו סיכון גדול, שכן הוא יכול לטפס, ליפול ממנה ולהיחבט. מיטות מעבר נועדו למנוע את הסיטואציה הזו, ומאפשרות מצד אחד מרחב מתאים לשינה, ומצד שני מותאמת מבחינת גובה לטיפוס וירידה עצמאיים של הילד.

היות והגילאים המדוברים הם גם גילאים של גמילה מחיתולים ותחילת עשיית הצרכים בשירותים, מיטת המעבר מאפשרת להם תחושת עצמאות אפילו גדולה יותר בלילה, והם לא נזקקים לעזרה על מנת ללכת לשירותים בעצמם.

מיטות מעבר לילדים מעץ מלא

כשבוחרים רהיט חדש, ובטח כשמדובר על רהיט כמו מיטות מעבר לילדים מעץ מלא, מומלץ ללכת על מוצר איכותי שיוכל לשמש אתכם לכמה וכמה שנים, אפילו לשימוש חוזר מהילד הראשון לילד השני וכן הלאה.

מיטות מעבר לילדים מעץ מלא בחברת Woodlee

חברת Woodlee היא חברה המתמחה בעיצוב רהיטים בעץ, ומציעה מגוון רחב של רהיטים לבית ולגינה, וביניהם מיטות מעבר לילדים מעץ מלא. את המיטות ניתן למצוא בגדלים שונים וצורות שונות.

המיטות מגיעים בטווח מחירים של בין 600 ש"ח ועד 1,950 ש"ח, בהתאם לגודל, עובי המזרן וקריטריונים נוספים. המיטות כולן עשויות עץ מלא, ומגיעות בצבע טבעי. חברת Woodlee מאפשרת לכם לבצע שינויים בתוספת תשלום, כמו שינוי צבע המיטה, החלפת המזרן למזרן עבה יותר או למזרן אורטופדי, הוספת כרית ועוד.

באתר החברה תוכלו להתרשם ממגוון המיטות, וביניהן מיטה מעבר נפתחת, מיטת מעבר קומותיים, מיטת מעבר עד גיל 3 ומיטת מעבר עד גיל 8.

החברה נמצאת ברחוב המתכת 36 באשדוד, ואתם מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים דרך אתר האינטרנט, ליצור קשר בטלפון 077-7003517 וכמובן גם לבקר בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *