מטבח חוץ הוא שיפור נהדר לגינה שלכם. במקום להכין את האוכל בבית ולהוציא אותו החוצה, מטבח חוץ מאפשר לכם לבצע את העבודה בגינה עצמה. במטבח הזה תוכלו להכין ארוחות בצורה שלא הכנתם עד עכשיו והיכולת שלכם לארח תשתפר בצורה משמעותית. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על מטבחי חוץ והעיצוב שלהם.

 

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ הם מטבחים שנמצאים בגינה או בחצר, והמטרה שלהם היא לאפשר לנו לעשות בגינה את כל מה שאנחנו יכולים לעשות במטבח הביתי. עיצוב של מטבח חוץ שונה מעיצוב של מטבח רגיל, וכדי להנות ממטבח חוץ איכותי כדאי לפנות לחברה שמתמחה בתחום. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא התאמה של המטבח לצרכים שלכם.

מטבח חיצוני

התאמה לגינה

בבנייה של המטבח חשוב להתאים אותו לגינה שלנו. מצד אחד המטבח צריך להיות מספיק גדול כדי לספק לכם מרחב עבודה נוח להכין את הארוחות. מנגד, אל תגיעו למצב שבו המטבח תופס לכם את כל השטח של הגינה, ולא מאפשר לכם להשתמש בה כפי שעשיתם עד עכשיו.

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם בונים מטבח חוץ, אל תפחדו להתחיל עם מטבח קטן. עם הזמן תראו מה חסר לכם ואלו אפשרויות הייתם רוצים להוסיף את המטבח שלכם. בצורה הזו תמנעו מצב שבו מטבח החוץ שלכם תופס יותר מידי מקום.

 

אפשרויות בישול מתקדמות

יתרון נוסף שיש למטבחי חוץ הוא בכך שהם מספקים לנו דרכים חדשות לבשל. סביר להניח שבמטבח הביתי שלכם אתם לא מחזיקים בגריל גז גדול או בטאבון. בכל הנוגע למטבחי חוץ האפשרויות הללו בהחלט ריאליות, ולא מעט אנשים משלבים אותן יחד. זה יאפשר לכם להכין אוכל בצורה שעוד לא עשיתם.

חומרי גלם איכותיים

מטבח שנמצא בגינה שלכם יהיה כמובן פגיע יותר מאשר המטבח הביתי. מסיבה זו עליכם לוודא שהחומרים שמהם המטבח עשוי עמידים ויוכלו לשרוד את הקור, הגשם והחום. כדאי גם לבדוק שאתם יכולים לנקות את המטבח שלכם בצורה מהירה, כדי שגם אחרי שימוש רב עדיין הוא ישמור על המראה הראשוני שלו.

 

בטיחות

עוד היבט שכדאי לתת עליו את הדעת הוא הבטיחות במטבח. במטבח חוץ אתם צריכים לדאוג לחיבור לחשמל, מים וגז. לאור העובדה שהמטבח נמצא בחוץ החיבורים הללו צריכים להיות עמידים יותר מאשר אלו שבבית, כדי למנוע קצרים או דליפות לא רצויות מהתשתיות שלכם.

 

לסיכום

מטבחי חוץ מאפשרים לנו להנות מחוויית בישול אחרת. במקום להכין את האוכל בתוך הבית ולהוציא אותו אל הגינה, המטבח הזה מאפשר לנו לעשות את כל העבודה בחוץ. העובדה שהמטבח נמצא תחת כיפת השמיים מאפשרת לנו להשתמש במוצרים כמו טאבון, גריל גז או פלנצ'ה גדולה, וכך להכין אוכל בצורה שיכולה להיות מעט שונה מזו שאליה היינו רגילים במטבח הביתי.

מטבח חיצוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *