מדוע כל כך חשוב להימנע משתיית אבנית בתוך המים שלנו? אם לאחרונה חשבתם להתקין מטהר בביתכם, אנחנו כאן כדי להדגיש עד כמה אכן חשוב הנושא. מעבר להתקנת מטהר, תוכלו לעשות עוד כמה דברים שיבטיחו איכות גבוהה יותר של מי השתייה בבית.

נדמה כי אין בכלל ויכוח בנושא, מים ממטהר בהחלט יהיו עדיפים על פני שתיית מים מהברז. יחד עם זאת, בחיים כמו בחיים, חשוב לזכור מספר דברים לגבי התקנת מטהר מים לבית. למשל, שאם סביב צינורות הקו הראשי ישנה קורוזיה, יש לטפל בזאת במקצועיות. שימו לב, קורוזיה לא סתם מופיעה ללא סיבה. למעשה, אם ישנה קורוזיה סביב צינורות, ישנה דליפה של מים. מה זה אומר? במילים פשוטות, זה אומר שאם "ניקיתם" קורוזיה מאוד בזהירות והצלחתם לא לפוצץ את צינור המים, היא תשוב להופיע.

ברז

האם ניתן להסיר קורוזיה או "לנקות" אותה מצינור מים?

אם מדברים על תחזוקה נכונה של צנרת הבית, חשוב להזכיר את העניין של התפתחות קורוזיה על צינורות שונים. בהחלט ניתן לנסות לנקות קורוזיה מאוד בעדינות, אך חשוב לזכור כי זה הוא פלסטר (פתרון זמני). אם הצלחתם להסיר קורוזיה מצינורות מים, היא תשוב להופיע במאה אחוז מהמקרים. זאת, מכיוון ולא תיקנתם את הסיבה להתפתחות הקורוזיה, שזו דליפת המים.

מה שיקרה בד"כ במהלך הניקוי, זה פיצוץ סופי של צינור המים. ברוב המוחלט של המקרים, הקורוזיה היא מה שמחזיק ומונע מהצינור להתפוצץ. ברגע שמסירים את הקורוזיה, הצינור מאבד את התמיכה שקיבל עד כה, והוא פשוט נוזל ודולף.

הקו הראשי של המים מתוחזק ונקי מקורוזיה? התקנת מטהר מים בבית!

לאחר שהתקנתם מטהר מים בביתכם (ההתקנה מתבצעת על הקו הראשי של המים), אתם תוכלו לשכוח מאותם ימים שאבנית הייתה מתגלה בכוס המים. תוכלו גם להתקין מסננים (פילטרים) שונים, חלקם מותקנים בפיה עצמה של הברז.

אין ספק, עדיף להתקין מטהר מים על הקו הראשי, אך פתרונות כמו פילטרים קטנים הם גם אופציה. לרוב, לא תוכלו לקבל את אותו האפקט של מים באיכות גבוהה (כמו עם מטהר מים מים), אבל זה עדיף מכלום בכל מקרה. ישנם סוגים רבים של צנרות בבית אשר דורשות תחזוקה, מלבד קווי המים של הבית.

סוגי צנרות בבית ותחזוקה נכונה של צינורות מי שתייה

בכל מקרה בו אתם צריכים להסתייע באנשי מקצוע המתקנים צנרות ביתיות, יש לשכור את אנשי המקצוע המומלצים ביותר שניתן למצוא. מדוע? מכיוון שתיקונים של בעלי מקצוע חובבניים עשויים לגרום לתקלות נרחבות ביותר.

לא פעם, אנחנו חושבים שהזמנו אינסטלטור מומלץ, אך לבסוף אנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה בה מתרחש פיצוץ בצינור. במקרים רבים, גם השכנים יסבלו מאותו פיצוץ צינור מים. תיקון ניאגרות סמויות למשל, מחייב הבנה מאוד עמוקה בסוגי אינסטלציה מורכבים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *