ענף אחזקת בנייני מגורים משגשג כבר מספר שנים לא מבוטל, הבנייה הרוויה נמצאת בתנופה מתמדת ובניינים שבהם 16 קומות ומעלה מעדיפים לשלם לחברת ניהול ואחזקה שתתחזק את כל מה שנדרש עבור כלל דיירי הבניין, ולא שוועד הבית יידרש בכל פעם שמשהו מתקלקל לחפש חברה שתגיע לתת שירות ולתקן את שנדרש.

לפיכך, הפך ענף חברות התחזוקה והניהול של מבנים לתחרותי ומגוון והחברות מנסות לחדש ולהתרענן בשירותים חדשים מעת לעת על מנת להתמודד על מקומן בשוק התחרותי המתפתח. מה כוללים שירותי אחזקה שמספקות חברות הניהול והאחזקה?

 

הפרופיל של חברת האחזקה

מבנים מרובי חללים כמו בנייני מגורים, מרכזי קניות, מגדלי משרדים וכו', נדרשים לתחזוקה שוטפת. על מנת שמכלול האלמנטים שנמצאים ומאפשרים את פעילותו השוטפת של המבנה יתפקדו כראוי יש לדאוג לתחזוקתם הרציפה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. את הפתרון הכולל לתחזוקה מקצועית שוטפת זו מספקות חברות הניהול והאחזקה. בנוסף, הן מספקות פתרונות מידיים לתקלות כאלה ואחרות שנוצרות מעת לעת.

 

פרוט שירותי התחזוקה השוטפת

מבריק בצ'יק שירותי אחזקה מספקת מגוון שירותים ובניהם ניתן למצא: תחזוקה שוטפת של המבנה, תפעול וניהול המבנה על דיריו, פיקוח על ניקיון וגינון ומתן פתרונות לבעיות ותקלות שנוצרות מעת לעת ומשבשות את התפקוד השוטף של המבנה.

 

תחזוקה וניהול

חברות הניהול והאחזקה אמונות על התחזוקה השוטפת של המבנה לרבות, גינון, ניקיון שוטף של המבנה (כלל השטחים הציבוריים), תחזוקת מעליות, מערכות לכיבוי אש, מערכות למיזוג אוויר, מערכות מים, מערכות החשמל והגנרטורים, מערכות ביוב ואינסטלציה, מערכות הגז ועוד. שירותים נוספים שמספקות חברות אלה עוסקים בטיפוח נראות המבנה ושטחיו הציבוריים, לרבות איטום גג הבניין פעם בשנה, ניקוי מערכות סולריות, שיפוץ ושדרוג חלקים חזיתיים במבנה, טיפול בחדרי מדרגות וכו'.

 

האקס פקטור התחרותי

קיימות חברות ניהול ואחזקה שמחליטות במטרה לעמוד בתנאי התחרות ולייצר יתרון מסוים על פני המתחרים, לספק שירותים נוספים ופחות שכיחים כגון: גביית כספי וועד בית מהדיירים בצורה חכמה וממוחשבת, מתן שירותי אבטחה, תחזוקה של מערכות חימום והסקה, תחזוקת משאבות לחץ מים, תחזוקת מערכות אבטחה ובקרה, עבודה מול ספקי שירות חיצוניים במידת הצורך, תחזוקת בריכה וחדרי כושר וספא אם קיימים, שירותי גישור לטובת פתרון סכסוכים בין שכנים, תחזוקת החניון כולל ניקוי שלו אחת לשנה, טיפול במערכות השקיה, עבודה מול הרשויות השונות ובעיקר מול הרשות המקומית, ניהול ובקרה של תקציב המבנה וטיפול בנושאי ביטוח המבנה.

 

טיפול בתקלות ובעיות שוטפות

חברות הניהול והאחזקה קוראות לזה תחזוקת שבר כלומר, טיפול בבעיות ותקלות שונות באופן שוטף ומידי. שירות זה כולל את קבלת הקריאה על התקלה, הזמנת הגורם המקצועי לטיפול מהיר של התקלה, תשלום וקבלת כל מסמך רלוונטי אודות התיקון שבוצע.

 

תחזיקו חזק

לסיכום, אם אתם גרים בבניין גבוה שבו דירות רבות כדאי לכם מאוד לוודא או לדאוג שהוועד שכר את שירותיה של חברת ניהול ואחזקה מנוסה ואמינה, מכיוון שזה באמת מקל על החיים.

שירותי תחזוקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *