בשנים האחרונות ישנה עלייה בביקוש אחר חברות שמציעות ניהול מבנים.

הסיבה העיקרית לשינוי זה נובעת מתוך הצמיחה המשמעותית של מבני מגורים רגילים ומגדלי יוקרה ברחבי הארץ.

בעקבות העלייה בביקוש, החלטנו לצאת ולבדוק מהם ההבדלים בין ניהול של מגדלי יוקרה לבין ניהול של מגדלים רגילים.

כך תוכלו לדעת מהי האפשרות המתאימה לכם ביותר מבין השניים. הנה כל המידע החשוב בנושא:

 

רקע אודות חברות ניהול לאחזקת מבנים

רגע לפני שנציין בפניכם את 3 ההבדלים המשמעותיים ביותר שבאים לידי ביטוי כאשר מתבוננים על ניהול מגדלי יוקרה וניהול של מגדלים רגילים, ראוי לציין מהי בעצם חברת ניהול לאחזקת מבנים. חברה שכזו אחראית על אחזקת מבני מגורים ומבני משרדים. החברה אחראית על תפעול ושימור בכל הנוגע לתחומים הבאים:

  • מים
  • חשמל
  • ניקיון ועוד

 

החברה מאפשרת לדיירי ו\או עובדי הבניין ליהנות מבניין נעים, נקי ומטופח. כעת, כשאתם יודעים את ההגדרה המדויקת של חברה מסוג זה, ניתן להציג בפניכם את 3 ההבדלים המשמעותיים שלשמם התכנסנו כאן היום:

 

  1. הבדל מספר אחת – מספר הקומות

בבניינים של מגדלי יוקרה יש ברוב המקרים מספר רב יותר של קומות לעומת מגדלים רגילים. הדבר משפיע בין היתר על הניקיון הדרוש (יש יותר קומות שצריך לנקות, יותר קומות שדורשות תפעול וטיפול קבוע). בזמן שמגדל רגיל יש 10 או 15 קומות, במגדלי יוקרה יש לפעמים 20 קומות ואף יותר. ראוי לציין כי מבירור שערכנו עם כמה בנייני יוקרה בארץ, התברר לנו שכולם מנוהלים על ידי חברת ניהול. אפשר להבין מכך כי ניהול מגדלי יוקרה נחשב לחובה, מכיוון שאי אפשר להתנהל בלעדיו.

 

  1. הבדל מספר שתיים – המתקנים

במגדלי יוקרה יש לא מעט מתקנים שאינם קיימים במרבית המגדלים הרגילים. הכוונה כמובן למתקנים שמשותפים לכל דיירי הבניין והם דורשים תחזוקה יום יומית מטעם חברת האחזקה של המגדל. הנה רשימה חלקית של כמה מהמתקנים הללו:

  • בריכה מקורה
  • בריכה שאינה מקורה
  • חדר כושר
  • גן שעשועים
  • חדר קולנוע ועוד

 

  1. הבדל מספר שלוש – מספר התקלות

המשפט המוכר אומר "מרבה נכסים מרבה דאגות". אם נסתכל רגע על הסעיף הקודם, ניתן לראות בבירור כי במגדלי יוקרה יש הרבה מתקנים שדורשים תפעול קבוע. ככל שיש יותר מתקנים, כך יש צורך בתחזוקה מסיבית יותר. כזו שדורשת סיוע של אנשי מקצוע שונים על בסיס קבוע. כך שאפשר לומר שבמגדלי יוקרה, מבחינה סטטיסטית, עשויים להופיע יותר תקלות מאשר במגדל רגיל (מזל שיש חברת ניהול שמטפלת בכל התקלות הללו).

 

לסיום

עד כאן 3 ההבדלים בין ניהול של מגדלי יוקרה לבין ניהול של מגדלים רגילים. עכשיו, כשאתם יודעים מה ההבדל, נותר לכם רק ליצור קשר עם חברה לניהול מגדלים המתאימה לכם ביותר. בהצלחה!

בניינים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *