לאחרונה אנו שומעים ממקורות שונים המלצות אודות חיפוי פולימר שמאפשר להביא לשינוי מרענן בעיצוב מבנים שונים ובחללים שונים. בגלל שאנחנו מתגוררים בדירה ייחודית שאינה גדולה, יצאנו לבדוק לעומק מהו החיפוי המדובר, למה כולם מדברים עליו? והאם הוא מתאים לבית שלנו? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים שגם אתם צריכים לדעת אודות החיפוי הפופולארי.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו להסתייע באנשים שכבר ביצעו הליך של חיפוי פולימר בביתם בזמן שכתבנו את המדריך. ראוי לציין כי מרביתם בחרו לבצע את ההליך בחללים הבאים:

  • תקרת חדר האמבטיה
  • תקרת חדר השירותים
  • קיר הכניסה לבית (בית פרטי)

האנשים שסייעו לנו בכתיבה הם קרובי משפחה שלנו וחברים ששמעו על החיפוי גם כן מפה לאוזן והבינו שמדובר בפתרון שיכול לשדרג להם את הבית.

 

תכירו את חיפוי הפולימר דמוי אבן

חיפוי פולימר נכנס תחת הקטגוריה של חיפויים לקיר וניתן להשתמש בו בקירות פנים וחוץ. יש כל מיני סוגים של חיפוי פולימר ואנחנו בחרנו להציג בפניכם תחילה את חיפוי הפולימר דמוי האבן. הוא עשוי בעצם מיציקה של פי וי סי שהונדס בארצות הברית. החיפוי הזה עבר את כל הבדיקות המקיפות כדי שיוכל לקבל בסופו של דבר את התקן הנחוץ לחיפוי חיצוני של מבנים. למקרה שאינכם יודעים, החומר הנבחר לחיפוי חוץ צריך לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, כמו למשל שמש קופחת, גשמים, רוחות ואפילו שלג. כך שניתן לומר שמדובר בחיפוי חזק ועמיד ביותר.

 

תכירו את חיפוי פלאנקים פולימרי

גם כאן מדובר בחיפוי חיצוני לקירות הבית, אך העיצוב שלו שונה מחיפוי האבן שמעניק מראה חמים של בקתה באמצע היער. חיפוי זה, בדומה לקודמו עשוי גם כן מיציקה של פי וי סי והוא ידוע כקל מאוד במשקל. חשוב מאוד שתשימו לב למאפיינים שלו כדי שתדעו שהוא עמיד ביותר לתנאי חוץ:

  1. החיפוי עמיד מפני חדירה של מים
  2. החיפוי עמיד לאש
  3. החיפוי עמיד למכות חזקות שעשויות להתרחש בעקבות מגע עמו
  4. החיפוי עמיד מפני קרני השמש והוא אינו דוהה

 

תכירו את חיפוי ארגז הרוח

חיפוי פולימר זה מתאים לאלו מכם שגרים בבתים פרטיים. החיפוי מבטיח לכם שמערכת האוורור של הבית שלכם תישמר באופן תקין תוך מענה דקורטיבי שמעניק סיומת אסטטית של הגג שלכם. החיפוי המדובר מונע הצטברות של לחות ושל מזהמים שונים, כך שבעצם, היא מנעת לא פעם הופעה של ריקבון ומאפשרת לחסוך בהוצאה על טיפול קבוע של בעל מקצוע לאיטום מבנים.

 

כמה מילים לסיום

כעת ידוע לכם וגם לנו מהו חיפוי פולימר, אילו סוגים של חיפויים קיימים בשוק ומהם החיפויים שמתאימים לבתים השונים. כך שכעת נותר לכם רק לבדוק מהו החיפוי המתאים לכם ביותר, בהצלחה!

חלל ביתי

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *