רבים מאתנו מכירים את הרגע הזה שבו הם מגלים שהבגד שלהם התכווץ בכביסה או איבד מהחיוניות שלו. התרחיש הזה בא לידי ביטוי לא פעם בעקבות אי היכרות מעמיקה עם סוגי הבדים השונים והשימוש הנכון בהם. החלטנו להעלות את המודעות בנושא ולרכז את כל האינפורמציה שתאפשר לכל אחת ואחד מכם לכבס את הבדים על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותכירו מקרוב את סוגי הבדים והדרך שבה אתם צריכים להתייחס אליהם.

 

בואו נכיר תחילה את סוגי הבדים הנפוצים ביותר

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה להשתמש בכל בד, כדאי שתכירו את הבדים שכנראה נמצאים אצלכם בארון:

  • בד כותנה
  • בד פשתן
  • בד שיפון

כל אחד מהבדים הללו הוא עולם ומלואו, ויש להתנהל עמו באופן מסוים, כדי להביא בסופו של דבר לשמירה על טיבו. בפסקאות הבאות נציג בפניכם באופן מעמיק את התכונות של כל בד והאופן הנכון לשימוש עמו.

בדים

תכירו מקרוב את הבד ה – 1: בד כותנה

בד הכותנה נחשב לאחד הבדים המוכרים ביותר. רבים בוחרים ללבוש אותו בגלל שהוא טבעי ונושם. השימוש בבד זה צריך להיות עדין ונכון. ההמלצה היא בתור התחלה לכבס אותו עם צבעים דומים. כך שאם יש לכם חולצות, שמלות או גופיות מכותנה בגוונים כהים, עליכם להכניס את כולם לכביסה יחד מבלי להוסיף בגדים בגוונים אחרים. רגע לפני שנמשיך לבד הבא, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של חברת ארוטקס  כדי שתוכלו לראות איזה קסמים היא עושה עם בדי כותנה.

 

תכירו מקרוב את הבד ה – 2: בד פשתן

הפשתן הפך להיות לבד זמין ביותר בתקופה הנוכחית. שכן, תעשיית האופנה בחרה להשתמש בו בתדירות גבוהה. חשוב שתדעו כי זה בד טבעי בעל מראה ומרקם ייחודי. אם אתם רוצים לשמור אל אלה, עליכם להוסיף לכל כביסה מעט חומץ. שכן, החומץ שומר על המראה והרכות של הבד שידוע כבד שמתקמט מאוד מהר.

בדים

תכירו מקרוב את הבד ה – 3: בד תחרה

הבד האחרון שנבחר להיכנס אל המדריך שלנו הוא לא אחר מהבד החגיגי ביותר – תחרה. מדובר בעצם בבד שמיוצר בצורת אריגה ייחודית שמופיעה בכל פעם בדוגמא אחרת. יש מגוון רחב של בדי תחרה ויש להם עניין אחד משותף – הן קלילות ועשויות להיהרס בקלות. אנו ממליצים לכבס את בד זה בכביסה ביד בלבד, תוך שימוש בשמפו שעשוי מחומרים טבעיים. כך תבטיחו שהתחרה לא תאבד מצורתה ולא תיקרע חלילה.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרך הנכונה להשתמש ב – 3 הבדים הנפוצים ביותר שנמצאים בארונותיהם של נשים וגברים רבים. עכשיו אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שנותר לכם רק להדפיס את המדריך, לתלות אותו על המקרר ולעיין בו בכל פעם שתצטרכו לכבס את הבגדים שלכם.

בדים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *