בתקופה האחרונה אנו שומעים יותר ויותר את צמד המילים ("איזה קטן!") שנאמרות לנו על ידי לקוחות ועובדים חדשים שמגיעים אל המטבח של המשרד שלנו.

שכן, כל מי שרואה את מדיח הכלים הקטן שלנו, מתלהב מהגודל שלו ומבקש להבין איך הוא עובד? האם הוא איכותי? והאם יש מכשירים מתקדמים יותר ממנו? אנו מוכרחים להודות שאנחנו לא מומחים בתחום, אבל הבנו שעלינו לצאת ולבדוק את הנושא, כדי שנוכל לענות אחת ולתמיד לכל המתעניינים. בשורות הבאות ירוכזו בפניכם כל הפרטים שריכזנו ואתם מוזמנים לקרוא אותם בעיון כדי להכיר את הטכנולוגיות והחידושים בתחום.

 

אל תפנו בשבילו מקום – הוא קומפקטי

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי שהכרתם את מדיחי הכלים הקטנים, כדאי שתדעו שמדובר במדיח קטן באמת. כלומר, כזה שאפשר להניח אותו על גבי השיש או השולחן של המשרד. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה להתפתחות של מדיח כלים ייחודי שמקל על מי שצריכים לחסוך במקום. שכן, לא בכל משרד יש מספיק מקום להעמדת מדיח כלים גדול שתופס מקום רב.

 

תודות לטכנולוגיה – אתם יכולים להדיח את הכלים תוך כמה שניות בלבד

קראתם נכון, הטכנולוגיה הנוכחית תאפשר לכם להדיח את הכלים שלכם תוך פחות מדקה. אנחנו ממליצים לכם להעיף מבט במכשיר FrechCUP שמאפשר להדיח כוסות וסכו"ם ב – 30 שניות בלבד. מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לכם לחסוך בזמן. אתם יכולים לשכוח מהדחה ארוכה שגורמת לכם לעמוד אל מול המדיח ולהמתין במשך חצי שעה ויותר, כדי שתוכלו לשתות את כוס הקפה של הבוקר.

כלי אוכל

היתרונות במדיחי הכלים העתידניים

מי שיש ברשותם מדיח כלים קטן, יודע שיש למכשיר הקומפקטי יתרונות רבים. ריכזנו בפניכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר שאנחנו נהנים מהם בכל פעם מחדש:

  • משמיד כ – 99.9% מהחיידקים ומאפשר לכם לשתות בבטחה
  • אקולוגי וידידותי לסביבה
  • עבר בדיקות מחמירות טרם הוצאתו אל השוק
  • נוח לשימוש

 

איך משתמשים בו?

עכשיו, כשאתם יודעים שהעתיד כבר כאן, נותר לכם רק להתאים את עצמכם אליו. כלומר, להבין איך משתמשים במדיח הכלים הקטן והעתידני. אנחנו כאן כדי לומר לכם שמדובר בהפעלה פשוטה למדי. כזו שלא מצריכה מכם בירור מעמיק וקריאה של חוברת הדרכה מורכבת.

כל שעליכם לעשות זה להניח את הפריטים שזקוקים לניקוי בתוך המכשיר, לסגור את החלונית וללחוץ על כפתור ההפעלה. המכשיר יתחיל לפעול וישפריץ מים חמים בשילוב סבון על הכלים. לאחר כ – 30 שניות, אתם תוכלו לפתוח את החלונית ולהוציא ממנה את הפריטים הנקיים.

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים מקרוב את מדיחי הכלים העתידניים. בשלב זה יש ברשותכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לבחור את המדיח המתאים ביותר למשרד או להבית שלכם וליהנות מהדחה מהירה, נוחה ואיכותית. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע!

מדיחי כלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *