פרגולות הן האמצעי האיכותי ביותר לייצור הצללה בחצר הבית. ההצללה חיונית כדי לאפשר פעילות בחוץ גם בימי הקיץ הישראלי החמים. עם הזמן, הפרגולה תהפוך להיות הסלון האלטרנטיבי שלכם בימי הקיץ, ותהווה למעשה הרחבה של הבית החוצה. במאמר זה, נסקור את היתרונות של בחירה בפרגולות אלומיניום להרכבה עצמית, ומספר דברים שיש לשקול לפני שמבצעים רכישה.

 

אלומיניום הוא חומר אידיאלי לבניית פרגולות באופן עצמאי

שני החומרים הפופולאריים ביותר בישראל לבניית פרגולות הם אלומיניום ועץ. העץ הוא חומר שנתפס בעיני רבים כפשוט יותר לבנייה, אך מדובר בטעות. היום, ניתן לרכוש פרגולות אלומיניום אשר מיועדות להרכבה עצמית, כך שתוכלו לרכוש את החלקים ולעשות את כל העבודה באופן עצמאי. פרגולה מאלומיניום היא בעלת יתרונות רבים על פני פרגולה מעץ. האלומיניום הוא חומר אשר אינו תופס חלודה. לכן, עבור פרגולות המוקמות באזורים בארץ בהם יורד גשם בתדירות גבוהה, הפרגולה תשמור על מצבה המקורי יותר זמן. בנוסף, האלומיניום הוא חומר קל משקל במיוחד. לכן, כאשר תרכשו פרגולה מאלומיניום להרכבה עצמית, לא תצטרכו לסחוב קורות עץ כבדות ממקום למקום, אלא מוטות כלים ונוחים. השילוב של נוחות בשינוע הפרגולה, יחד עם העמידות הגבוהה, הופך את הבחירה באלומיניום לכדאית במיוחד.

 

איך לבחור את הצורה המתאימה ביותר לפרגולה שלכם?

אם בחרתם בפרגולת אלומיניום, ההחלטה הבאה שעליכם לבצע היא בנוגע לצורה המתאימה לכם. צורת הפרגולה תלויה לא רק בכם וברצונות שלכם, אלא גם בתנאי השטח ובגודל המרחב הזמין העומד לרשותכם. אם תרצו, תוכלו לרכוש פרגולות מעוגלות, אשר יעניקו לחצר הבית שלכם מראה מסוגנן ועדין יותר. תוכלו גם לבחור את רמת ההצללה, על ידי בחירת הצפיפות של מוטות האלומיניום המרכיבים את הפרגולה. שימו לב, שברוב חלקי הארץ לא ניתן לבנות פרגולות אטומות לחלוטין, מאחר ומדובר בהגדרת מבנה שונה מבחינה חוקית, אשר יש להשיג עבורה אישורים אחרים. בחירה נוספת שתוכלו לעשות מבחינת הצורה, היא בין פרגולה עם רגלים באדמה, לבין פרגולה אשר נשענת על הקיר באופן בלעדי. מאחר והאלומיניום הוא חומר קל, אם הפרגולה המתוכננת לא גדולה, תוכלו לחבר אותה באופן ישיר לקיר הבית, בלי צורך ברגלים.

 

מהן האפשרויות החדשניות ביותר בשוק?

יש מגוון עצום של אפשרויות חדשות לפרגולות אלומיניום. מדובר בחומר שקל מאוד לעצב במגוון עצום של צורות, ולכן המגבלה היחידה היא של הדמיון שלכם ושל יכולות היצרן. לרוב הפרגולות להרכבה עצמית יהיו בצורה פשוטה, אשר תאפשר לכל אדם מן השורה להקים אותה תוך זמן קצר. עם זאת, פרגולות חדשניות יותר יכללו צורות מיוחדות, שילובי צבעים מיוחדים, ולעיתים אפילו שליטה מסוימת על זווית ההצללה. הזווית בה מוטות האלומיניום מסודרים, יכולה להשפיע על השעות בהן האור חודר דרכה, כך שתוכלו להפוך את הערב לשעה בה האור חודר, ואת הצהריים לשעה בה הפרגולה מייצרת צל מוחלט.

פינת ישיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *