בתקופה האחרונה חלה עלייה בכמות הפריצות לבתים פרטיים ולבתי עסק רבים.

על מנת שתהיה לכם אבטחה ותחושת ביטחון מלאה חשוב להגן על הבית באמצעי מיגון ושמירה.

המאמר יפרט כיצד תוכל להגן ולשמור על הבית או בית העסק שלך 24/7.

 

שמירה מסיבית על הבית

על מנת שבית העסק או הבית הפרטי יהיו מוגנים 24/7 ניתן להסתייע בחברה המעניקה שירותי שמירה לאורך כל היום והלילה. במיוחד בתקופת הקורונה בה מצפים שכמות הפריצות תצטמצם ישנה עלייה בכמות שלהן מסיבות שונות. בתים נפרצים בעוד דיירי הבית ישנים ובתי עסק בהם עברו לעבודה מהבית נותרים שוממים ומהווים פרצה לגנבים. כאשר שוכרים חברת שמירה איכותית ומקצועית היא מפעילה מוקד ביטחון בהנחיה של משטרת ישראל ומעניקה הגנה מלאה של 24/7 בין אם בבתי עסק פרטיים ובין אם בבתי עסק ציבוריים. חברה איכותית היא חברה המצוידת בצי של רכבים העושים סיורים על ידי אנשי אבטחה מוסמכים ובעלי רישיונות לאחזקת נשק וציוד אבטחה חדשני. חשוב שהמאבטחים שלה יהיו יוצאי יחידות קרביות מהשורה הראשונה, בוגרי קורסים פיקודיים במשטרה ובצבא העוברים תרגולים ומנוסים בשמירה.

 

אמצעי מיגון אלקטרוני לבית

כאשר רוצים למנוע פריצות ניתן לעשות שימוש באמצעי מיגון אלקטרוני כמו: מערכת אזעקה, טלוויזיה במעגל סגור, אינטרקום ומצלמות אבטחה. מערכת האזעקה קולטת תזוזה בגלאים חיצוניים שאותם ממקמים מחוץ לבית על הקירות ובתוך הבית במעברים בין החדרים השונים או כמגנטים המוצמדים לחלונות ולדלתות. מצלמות האבטחה מתעדות באופן חי את כל המתרחש בסביבת הבית מבחוץ ומבפנים והכל מתועד בקלטות הניתנות לצפייה בטלוויזיה במעגל סגור. את מערכות האינטרקום ניתן להתקין בשילוב עם מצלמות הניתנים גם לצפייה מרחוק בחדרי בקרה של חברות שמירה למיניהן או באמצעות המכשיר הנייד. בית פרטי או בית עסק חכם יכול למנוע את הפריצה הבאה באמצעות המיגון האלקטרוני, לתכנן ולהפעיל את המכשור השונה בכל זמן נתון. למרות זאת, כאשר שוכחים להפעיל את הציוד האלקטרוני נתקלים בבעיה ולכן אין תחליף לשמירה האנושית על המבנים.

 

כיצד בוחרים בחברת שמירה מקצועית?

כאשר בוחרים בחברת שמירה מקצועית צריך לבדוק את המוניטין שלה באמצעות המלצות. כמו כן, יש לבדוק את מגוון השירותים שהיא מעניקה ואת האישורים הנדרשים על פי החוק. חברת השמירה צריכה להחזיק ברישיון לשירותי שמירה, באחזקת נשק עם רישיון, מאבטחים מיומנים עם תעודת יושר וניסיון ובמיגון אלקטרוני איכותי. ככל שלחברה יש פריסה ארצית נרחבת יותר, ניתן לדעת שהיא יעילה ומשמשת בתי עסק רבים, מוסדות ציבוריים ובתים פרטיים בהיקף נרחב. ישנן חברות המציעות אף שירותי שמירה אישיים, אבטחת אישים, לוחמת סייבר ושמירה סמויה בהתאם לצרכים שלכם ובהתאמה אישית. בקרו באתר חברת "התאמה" המומלצת ובחרו את השירות הדרוש לכם על מנת להגן על ביתכם 24/7.

 

מאבטחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *