רגע לפני שאתם יוצאים לפנסיה או מחליפים מקום עבודה, נהוג להעניק איזושהי מתנה למשרד שאתם עוזבים, אולי לבוס עצמו, לעובדים וכולי. כך או כך, כדאי להשאיר אחריכם תחושה טובה, ככה אנשים יזכרו אתכם לחיוב. וכאשר זוכרים אתכם לחיוב, אתם משאירים דלתות מסוימות פתוחות. 

זה שאתם מחליפים מקום עבודה לא אומר בהכרח שאתם צריכים לסגור את הדלת מאחוריכם. לפני שעוזבים משרד, חשוב לבדוק כיצד ניתן לעשות את זה בצורה הכי נינוחה ונכונה, כי זה יהיה הזיכרון האחרון של אנשים ממכם באותו משרד. וכאשר מדובר על מתנות למשרדים, יש המון אופציות שונות. החל מפריטים בודדים של מתנות למשרד ועד סטים שלמים.

 

פריט בודד או מתנת-סט?

בעוד שרכישת פריטים בודדים לכל עובדי המשרד יכולה להיות יקרה, בשביל זה בדיוק נועדו סטים שלמים של מתנות לעובדים, מתנות משרד וכדומה. תוכלו לרכוש סטים של ספלים וציוד קל למטבח, כלים למנגל ועוד, ואפשר גם ללכת על כיוון של אלכוהול.

בתחומי האלכוהול, המגוון בהחלט רחב! אתם יכולים לבחור כוסות ויסקי מעוצבות, סטים של בקבוקי אלכוהול ואביזרים ליין ועוד. כמו כן, אפשר ללכת על משהו יותר סימלי, כמו למשל פותחן יינות מעוצב (בעלות של כמה שקלים בודדים בד"כ, כך שהפותחן מהווה פתרון די זול). כמו כן, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את "רולטת השוטים" (59 ₪). אפשר לערוך מסיבות עם הרולטה, לשחק איתה משחקי אלכוהול ועוד.

מתנות למשרד

עוד כמה הצעות עבור מתנות למשרד

אם אתם רוצים לדאוג לסידורי הברביקיו של עובדי המשרד, אתם יכולים להעניק להם מלקחיים ענקיים למנגל בעלות ממוצעת של כ-39 ₪. מעדיפים ללכת לכיוון יותר טכנולוגי? במחירים דומים של כ-70 ₪ ומעלה, ניתן למצוא רמקולים בלוטוס לנייד.

ואם כבר נגענו בעניין של מנגל, מה לגבי זוג מזלגות לפירוק בשר מסוג "טופרי דוב"? אלו יעלו לכם כ-59 ₪ בלבד, והם מיועדי עבור חובבי בשר אמיתיים. בעלויות דומות תוכלו למצוא פלאייר רב שימושי, פותחן בקבוקים בעיצוב מפתח ברגים, מברשת שיער חשמלית, כדור כוח עם תאורה והנעה אוטומטית ועוד.

 

איך להוזיל עלויות מתנות למשרד?

אם מדובר במשרד גדול שמכיל הרבה עובדים, נושא רכישת המתנות יכול להיות די יקר. כדי לנסות להוזיל עלויות, אפשר לבדוק לגבי הנחות על רכישות גדולות. לפני שאתם מזמינים אונליין מתנות, צרו קשר עם החנות ובדקו אילו הטבות ניתן לקבל על רכישה גדולה.

כמו כן, אנחנו תמיד נמליץ לערוך איזושהי השוואת מחירים בין סוגי מתנות למשרדים, מה שיכול להוזיל כמה שקלים טובים בכיס. ולבסוף, תשקלו תמיד לרכוש את כל המתנות באותה החנות, כדי להנות מתנאי תשלום נוחים ומכל השירותים תחת קורת גג אחת. והכי חשוב, אל תשכחו לצרף כרטיסי ברכה עם הקדשות אישיות, זה בטוח יחמם את הלב לכל מי שיקבלם.

מתנות למשרד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *