התשובה לכך היא בעצם – למה לא? כיום בשוק מוצע מגוון כל כך רחב של מטבחים שונים, חלק מהמטבחים שמוצעים דומים מאוד וחלק ייחודים יותר וכמובן שהחומרים מהם עם עשויים עלולים לשנות את המחיר, איך אפשר למצוא מטבחים זולים ומה עוד כדאי לדעת על זה.

 

בחירת מטבח

בשיפוץ או בנייה של בית ישנן המון החלטות ובחירות לעשות, מטבח הוא אחד הבחירות המשמעותיות מכיוון שכדי לשנות אותו נדרש שיפוץ והשקעה נרחבים לא כמו בחירת צבע לקיר בחדרי הילדים למשל. המטבח הוא לב הבית בבתים רבים ורוב ההתרחשות מתנהלת בו, בין אם אתם בשלנים או לא מומלץ שהמטבח יהיה נוח, יעיל וגם נעים לשהות ולבשל בו. על מטבחים במבצע נפרט כאן כדי שתוכלו להרגיש בנוח עם קנייה שלהם.

 

איכות החומרים

כמובן שהחומרים שמשומשים למטבח הם מה שמייקר או מוזיל את המטבח בין אם מדובר בעץ לארונות, השיש או הפרזול. במטבחים רבים ניתן למצוא ארונות שעשויים מסיבית, שבעצם מדובר בפסולת דחוסה המדמה עץ. הסיבית היא בעייתית מאוד במטבחים הזולים מכיוון שהיא עלולה להתנפח במגע עם מים וכדי לשמור עליו לא הייתם רוצים להיזהר עם כל טיפת מים שנוזלת במטבח.

 

איך בוחרים מטבח זול

העניין בבחירת מטבח זול הוא לא רק המחיר אלא להתאים את הצרכים שלכם למטבח, במקרים רבים המחיר לא משתווה להיצע. חשוב לעשות סדר עדיפויות במה שמתאים לכם למטבח, אם אתם זקוקים להרבה מקום אחסון או מעדיפים משטח עבודה רחב, כמות מגירות וכו'.

לפני שאתם מגיעים לייעוץ ואולמות תצוגה שידהימו אתכם ותרצו לקנות את הדבר הכי נוצץ ערכו רשימה של מה הכי חשוב לכם במטבח ועל מה אתם מוכנים להתפשר או לוותר ובנוסף קבעו טווח של תקציב מראש שמתאים ליכולות הכלכליות שלכם.

 

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מטבח

אחד הדברים החשובים במטבח הוא השיש, משטח העבודה בעצם שלרוב אינו עשוי משיש טבעי אמיתי. השיש הוא מרכיב חשוב במטבח הן מבחינת נראות שהוא לוקח מקום משמעותי בחלל והן מבחינת הנוחות שבעבודה במטבח. כשבוחרים שיש חשוב לקחת בחשבון את הנראות והעמידות שלו. ישנם סוגי שיש רבים כמו גרניט פורצלן או גרניט שהם בעלי עמידות גבוהה מול חום, שריטות, מכות וכתמים.

 

סוגי שיש נוספים

יש מגוון של חומרים היכולים לשמש כשיש או אבן קיסר, שיש חברון, גרניט פורצלן ועוד… לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו ולכן מי שבוחר שיש חייב לקחת בחשבון את השיקולים שלו ולהתאים אותם ליתרונות והחסרונות של החומר.

 

לסיכום,

אין סיבה להתפתות לקנות מטבח יקר כאשר ניתן למצוא מטבח איכותי מספיק במחיר נמוך יותר, זכרו שלא תמיד יקר יותר אומר טוב יותר ואפילו אם תשוו בין שני מטבחים דומים במחירים שונים ייתכן שתמצאו כי מדובר באותם החומרים בדיוק.

מִטְבָּח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *