עוברים לדירה חדשה? בניתם בית חדש? נכנסים לכם שוכרים חדשים לנכס? בכל אחד ממצבים אלו, וגם לאחר שיפוץ בבית, רצוי לבצע ניקיון פוליש יסודי לדירה.

במאמר זה נבין מהו ניקיון פוליש ולמה הוא כל כך נצרך.

 

בחירת חברה

עוד לפני שנצלול לניקיון עצמו ולמה הוא נצרך, נדגיש עד כמה חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה לניקוי. חברה שלא עונה על קריטריונים אלו, לא תועיל לכם במידה מספקת ולא תצדיק את המחיר. כדי לחסוך לכם את ההתלבטות והחיפושים, נמליץ על חברת ד"ר פוליש שהיא מהמובילות בתחום. להלן נפרט יותר אודות המדדים הרצויים לבחירת חברת ניקוי.

 

איך עובד ניקיון פוליש?

ניקיון פוליש הוא ניקיון הנעשה בעזרת מכונת פוליש מקצועית, על ידי צוות מנקים מומחה. לאחר מכן, יעבור הצוות על הרצפות, על השיש, על הקרמיקה ועל כל מקום אחר שנוקה במבריק מקצועי לשיווי מראה חדש ומבריק.

 

מה מנקה ניקוי פוליש?

ניקיון פוליש מסיר כתמים ולכלוכים, שלא יוסרו בניקוי רגיל. עיקר הלכלוכים המצריכים ניקוי פוליש הם לכלוכי צבע, שפכטל, סיד ושאר לכלוכים שנגרמים עקב בניה. כמו כן, הוא מסיר לכלוכים הדבוקים לרצפה שנים רבות, כתמי דבק הנשארים לאחר ניתוק של רהיט או שטיח וכדומה.

 

למה כל כך חשוב לבצע את הניקוי?

התוצאה של הניקוי, היא שיווי מראה חדש, מצוחצח ומבריק לבית. חשבו על כך – השקעתם מיליוני שקלים בדירה חדשה או עשרות אלפים בשיפוץ ביתכם – לא תרצו שהדירה תיראה במיטבה?

חשוב להבין, שלאחר קבלת דירה מקבלן היא לא נראית כמו חדשה כמו רכב חדש, למשל. שאריות הבנייה מותירים לכלוכים רבים והתחושה היא לא של דירה שיצאה "מהניילונים". בשביל לקבל את התחושה הזו, יש לבצע ניקיון פוליש מקצועי ואיכותי.

אם כן, ניקיון פוליש הוא המכה בפטיש של הכניסה לדירה חדשה. הוא משלים את האירוע של מעבר הדירה ומשווה לה תחושה יוקרתית ומכובדת.

 

כיצד תבחרו חברת ניקוי?

כפי שהבטחנו, כעת נפרט כיצד לבחור חברת ניקוי. נציע מספר קריטריונים אותם יש לבחון בבואכם לבחור חברת פוליש.

 

מחיר

ערכו סקר שוק והשוו בין הצעות המחיר. יש לשים לב שהמחיר מושפע ממיקום הדירה, גודלה, מצבה מבחינת הריהוט והימצאות ריצוף חוץ. בין כה וכה, אל תבחרו בחברה המציעה את המחיר הזול ביותר אלא את המחיר המשתלם ביותר – מבחינת עלות ואיכות השירות.

 

איכות השירות

החברות נבדלות זו מזו באיכות המכשירים המשמשים אותן ובאיכות צוות הניקוי. באשר למכשירים, וודאו שהמכשירים חדישים דיים ומקצועיים. מכונות ישנות לא יעשו את אותה עבודה כמו מכונות חדישות וחדשות.

באשר לצוות הניקוי, אין תחליף לניסיון. בחרו בחברה שהצוות שלה הוא מנוסה ומיומן. בררו מהו הוותק של החברה ושל העובדים והיזהרו מחברות חסרות ניסיון.

 

אחריות

בחרו רק בחברה שלוקחת אחריות על העבודה שלה ותחזור אליכם במקרי הצורך. אחריות היא קריטית במיוחד ואין להתפשר עליה.

 

משך העבודה

בררו תוך כמה זמן כל חברה תבצע את העבודה. אל תבחרו בחברה שמתמהמהת זמן רב מידי עם הניקוי.

 

מכלול הקריטריונים

לאחר שביררתם את כל הקריטריונים המוצעים, ערכו שכלול של כל חברה ובחרו בחברה המשתלמת ביותר.

 

לסיכום

ניקיון פוליש נצרך כדי לשוות לדירה מראה חדש ומתוחזק ולהתגבר על לכלוכים עיקשים. אל תוותרו על הניקיון, והשתמשו בכלים שהצענו לכם כדי לבחור את  חברת הניקוי המתאימה לכם ביותר. בהצלחה!

ניקוי כיור

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *