נפגשים שוב לדבר על עיצוב, התחום הבוער ביותר, בעיקר בזמן חילופי העונות, כאשר אנחנו מרגישים את הצורך לשנות, לארגן ולרענן. הפעם נדבר על רהיטים לישיבה, שמשום מה לא זוכים לאזכורים רבים בכל מה שקשור לעיצוב הבית. וחבל. ספות, כסאות, כורסאות מעוצבות ושאר הרהיטים מאותה הקטגוריה, להם יש תפקיד חשוב בנראות הבית ובנוחות האישית שלנו. אז תתיישבו בנוח ונתחיל.

 

מעט רקע

ההורים שלנו לא בחרו את הספה או הכורסא שלהם לפי הסגנון. ממש לא. הם בחרו אותם לפי הגודל והפונקציונליות – הספה שהופכת למיטת אורחים גדולה או הכורסא שיש לה ארגז למצעים. כיום המצב שונה לחלוטין.

 

הבחירות המודרניות

כיום כאמור, העיצוב של הבית זה כבר לא אוסף רהיטים אקראי ביותר, שנועד פשוט לגרום לכל חדר וחדר להיות פונקציונלי. כיום הרהיטים נבחרים בקפידה יתרה והכל, תוך ניסיון לייצר קו עיצובי אחיד אך מיוחד.

 

קווים עיצוביים

יש לנו צורך מצד אחד לייצר סביבת מחייה הרמונית ונעימה ומצד שני אנחנו רוצים לייצר חלל מעניין ולהתבלט. בשביל זה, אנחנו רוצים להביא ריהוט מיוחד אך פונקציונלי בו זמנית. כיסא הוא כבר לא סתם כיסא, כיום האופציות לבחירה הן כיסאות עץ, כיסאות עור, כיסאות נמוכים וכיסאות גבוהים, בעלי מנגנוני סיבוב או מקובעים בתנוחה אחת.

כורסאות מתאפיינות בייצא שהוא אפילו גדול יותר. רוצים כורסא נוחה ועמוקה? יש. מעוניינים בכורסאות קש, שישתלבו נפלא בגינה? ברור שיש. רוצים שילוב של מספר חומרים, בשביל להתאים את הכורסא למספר חללים בו זמנית? קיבלתם.

למה בעצם יש לנו מגוון כה גדול כרגע? כי כבר לא מדובר בריהוט אחיד וסטנדרטי שנמצא בכל חנות וחנות ואז בכל דירה ודירה. אנשים רוצים את המיוחד ואת המעוצב, את פרי המחשבה, מחשבה  שהיא לא רק פונקציונלית אלא גם גם מחשבה עיצובית.

 

 איך יודעים לבחור קו עיצובי לריהוט?

מתחילים מלהבין מה אתם אוהבים ולמה אתם מתחברים. יכולים להיות שאתם מאוד אוהבים צבעים כהים ויכול להיות שאתם חייבים רק בהיר ופסטל סביבכם, בשביל להרגיש בהרמוניה. ברגע שעליתם על קונספט אחד מוגדר, ניתן להתחיל ולחפש רהיטים שיתאימו לאותה קו עיצובי שהגדרתם עבורכם.

ניתן להיעזר הן באתרי אינטרנט שמהם תוכלו לשאוב השראה עיצובית שתואמת את הקו שנבחר ותוכלו גם לבקר בחנויות ולהתרשם מייצא שקיים ולקבל רעיונות נוספים וממשיים. בנוסף, לא מתעלמים מהגדרת הצרכים שלכם ומחיפוש אחר הפונקציונליות של הרהיט, בנוסף לקונספט העיצובי שלו.

סך הכל, אין לכם צורך בכורסא יפה במיוחד, אך לא נוחה לישיבה עליה או אחת שלא נפתחת, כאשר אתם ממש צריכים כורסת שזלונג נוחה ומפנקת, לנוח עליה אחרי שעות העבודה. ברגע שהצלחתם לגבש את הרעיונות – גם השמיים הם לא הגבול.

כּוּרסָה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *