אחד הדברים שמשפיעים על איכות החיים שלנו, הוא המזרון. אמנם, הוא רק מזרון, אך למעשה, הוא זה שקובע את איכות השינה שלנו, שהיא זאת שקובעת, כיצד יתנהל היום שלמחרת. אז איך בוחרים מזרון? איך יודעים להתאים אותו באופן אישי? כיצד בודקים מהו המזרון המתאים לכם? התשובות לכל השאלות, במאמר שלפניכם.

 

סוגי המזרונים הנפוצים

כדי לבחור מזרונים לבית, אשר יתאימו לישנים עליהם, מומלץ להכיר את כל סוגי המזרונים הנפוצים, אפיונם, סגנונם ומטרתם, וכך לנסות להבין, איזה מזרון הכי יתאים לכם באופן אישי, ויתרום לכם לשינה מתוקה ורגועה. חשוב לדעת, כי מזרון מהווה את הגורם המרכזי לאיכות השינה, ולכן, לא מומלץ להקל ראש בעת בחירת מזרון, שמשפיע בסופו של דבר, גם על איכות התפקוד, ביום שלמחרת השינה.

 

מזרון קפיצים

מזרון קפיצים, כשמו כן הוא. הוא מורכב ממערכת קפיצים, שמהווה את הבסיס לנוחות השכיבה עליו. הקפיצים מחוברים באמצעות תיל מתכת גמיש, והם נעים וזזים עם כל התהפכות, או תזוזה, על מנת להתאים את צורתם לשוכב עליהם. היתרון של מזרון הקפיצים, הוא כי כובד הגוף מתפזר על המזרון בצורה שווה. החיסרון המרכזי של מזרון מסוג זה, הוא שעם הזמן, הקפיצים מאבדים מגמישותם.

 

מזרוני ויסקו

מזרוני הויסקו, מיוצרים על בסיס טכנולוגית ג'ל, שפותחה במיוחד עבור נאס"א לשוהים בחלל. היתרון הבולט של מזרון הויסקו, הוא הג'ל הייחודי ממנו עשוי המזרון, אשר מפחית לחצים, וגורם לתחושת הרפיה מלאה, לשוכב על המזרון. בנוסף מזרני הויסקו ידועים, ככאלה אשר מנדפים לחות, ומונעים הזעת יתר או ספיגה של נוזלים במזרון. החיסרון הבולט של מזרנים מסוג זה, הוא העלות שלהם, שאומנם שווה את תמורתה, אך עולה על מזרנים רגילים ופחות נוחים.

 

מזרון לטקס

למרות שהלטקס הוא חומר טבעי, בפועל, מזרוני הלטקס מורכבים גם מלטקס סינטטי המעורב בלטקס הטבעי. למזרון הלטקס מעלות רבות: הוא נוח למגע, רך ונעים ואפילו מתאים את עצמו למבנה הגוף, תוך שמירה על מוצקות ונוקשות מתאימה. כאשר בנוסף, אנשים הרגישים לאבק, משתמשים רק במזרון מסוג זה, כיוון שהוא מיוצר בטכנולוגיה ייחודית שאינה סופגת אבק. החיסרון של מזרון הלטקס, הוא רמת העמידות המוגבלות שלו, וכן הרכות שאינה מקסימלית.

 

מזרון מתאים או לא מתאים?

מזרון טוב, כמובן שלא בוחרים בצורה אקראית. חייבת להיות הלימה מוחלטת בין צרכי האדם הישן, לבין סוג ותכונות המזרון. מי שישן היטב רק בתנוחת מכורבלת ומפנקת, לא יכול להסתגל, אל הנוקשות היחסית של מזרוני הלטקס. מי שלעומת זאת מתעורר מכל רעש, ולו המינורי ביותר, פחות יתאים לו מזרוני הקפיצים.

 

אז איך בוחרים מזרון

כדי לבחור מזרון, מומלץ להיעזר בצוות איכותי, אשר זהו בדיוק תפקידו. מצד אחד, הוא מכיר את המזרונים, אופיים וסגנונם לעומק, ומצד שני, הוא עשה דוקטורט על הצרכים השונים של האדם בעת השינה, והאופן בו, המזרון שיותאם אישית, יוכל למלא אותם.

 

לסיכום

השוק מכיל בתוכו מגוון רחב של מזרונים: קפיצים, לטקס, ויסקו ועוד. כדי לקבל מזרון שמותאם בול אליכם, ומשפיע בצורה חיובית על כל איכות חייכם, מומלץ להיעזר בצוות מקצועי שיעניק לכם התאמה קולעת ומושלמת.

אישה ישנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *