טרנד תמונות הזכוכית הולך ותופס מקום, ויש לכך הרבה מאוד סיבות. תמונות זכוכית מאפשרות לנו להציג תמונה שבמבט ראשון לא הייתה נראית מיוחדת בצורה עוצרת נשימה, וכמובן כזו שתחזיק להרבה מאוד זמן. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע על הדפסת תמונות על זכוכית, וכמובן לענות לכם על השאלה כמה זה הולך לעלות לכם.

 

הדפסת תמונות

בשנים האחרונות התפתחו כל מיני שיטות הדפסה מתקדמות. שני הדברים העיקריים שהשיטות הללו מאפשרות לנו הן קודם כל לקבל תמונות מודפסות באיכות גבוהה יותר, והדבר השני הוא להדפיס את התמונות על גבי חומרים שונים. אם בעבר היינו יכולים להדפיס תמונה רק על דף, כיום ניתן להדפיס תמונות על חומרים שונים, וגם על זכוכית. https://hahacanvas.co.il

 

תמונות זכוכית

להדפסה על זכוכית יש שני יתרונות מרכזיים. הדבר הראשון הוא החדות שבה התמונה יוצאת. לאור העובדה שהזכוכית היא חומר מבריק, התמונה שמתקבלת היא תמונה חדה באיכות שאנחנו לא רגילים אליה. הדבר השני הוא העובדה שהזכוכית עמידה בפני לחות, חום או רטיבות כך שלא משנה היכן נציב את התמונה, היא כנראה תשרוד להרבה מאוד זמן.

 

מחיר

השאלה הגדולה היא כמה יעלה לנו לקבל תמונה על זכוכית. לשאלה הזו אין תשובה חד משמעית, ובאופן כללי זה תלוי מה הגודל של התמונה שבה אתם רוצים. המחיר ללוח זכוכית בסיסי הוא פחות מ200 ₪, וככל שהלוח יהיה גדול יותר כך המחיר של ההדפסה יהיה גבוה יותר. בנוסף, יש לוחות בצורות שונות כמו לוח עגול, דבר שיכול כמובן לייקר את ההדפסה.

 

איכות מול מחיר

כמובן שאין שום סיבה לשלם הרבה כסף סתם, אולם חשוב לזכור שבשל העמידות הרבה של הזכוכית, תמונה שאתם מדפיסים היום על זכוכית יכולה לשרוד אצלכם הרבה מאוד זמן. לאור זאת, כדאי להשקיע בהדפסה איכותית, גם אם המחיר שלה נראה לכם גבוה כיון שהתמונה הזו הולכת להיות אצלכם עכשיו למשך תקופה ארוכה.

 

אלו תמונות מתאימות להדפסה על לוח זכוכית

הטכנולוגיה מאפשרת לנו להדפיס על לוח זכוכית כל תמונה. עם זאת, כדי שגם אתם תהנו מהתוצאה היפה ביותר, כדאי לבחור תמונה שצולמה ממצלמה כמה שיותר טובה, או לבחור את אחת התמונות שאותה אנחנו מציעים לכם. ככל שהאיכות של התמונה תהיה גבוהה יותר, כך הזכוכית תאפשר לנו להציג אותה בצורה יפה יותר. כמו כן, אל תעבירו את התמונה דרך הפלאפון.

 

לסיכום

הדפסה על זכוכית מאפשרת לנו לקבל כל תמונה מודפסת על גבי לוח זכוכית מבריק. ההדפסה נעשית בשיטות שונות, ובסופה נוכל לקבל תמונה שעמידה בפני מזג האוויר. המחיר של תמונה משתנה כמובן לפי גודל הלוח, אולם באופן כללי אתם יכולים להיות בטוחים שלא משנה מה התקציב שלכם, גם אתם תוכלו להנות מתמונה על גבי לוח זכוכית מבריק.

פינת ישיבה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *