עובדים רבים נמנעים מקניית אוכל במסעדות ומעדיפים להביא קופסאות של אוכל מוכן מהבית. כדי לאפשר זאת, המעסיקים מעמידים מקרר משרדי ומיקרוגל לטובת העובדים. מי שערך השוואת מחירים ובחן את שוק המקררים המשרדיים הבחין כי יש מגוון גדול של מקררים, אשר שונים זה מזה במספר מאפיינים. כדי לבחור מקרר משרדי יש לבחון את צרכי המשרד, ולפי צרכים אלה, לבחור את המקרר המתאים.

 

כמה עולה מקרר משרדי?

כמובן שמחיר המקרר משתנה בהתאם למאפיינים כמו גודל, עוצמה ועיצוב – אך באופן כללי מדובר במקרר יחסית זול. מחיר מקרר משרדי פשוט מתחיל ממאות שקלים, ומקרר משרדי יוקרתי יכול לעלות כמה אלפים. מדובר במוצר שכל משרד יכול להרשות לעצמו, והתמורה שמתקבלת הוגנת במיוחד.

 

גודל המקרר

הפרמטר העיקרי בבחירת מקרר משרדי הוא הגודל. מצד אחד, המקרר אמור לאחסן את מוצרי המזון של כל העובדים. אך מצד שני, גודל המקרר צריך להתאים לשטח המוקצה להצבת המקרר, שהוא בדרך כלל במטבחון הקטן של המשרד.

 

תכנון המטבחון

בשלב הראשון מומלץ לתכנן כראוי את חדר המטבחון, כך שיהיו בו האמצעים הנדרשים כמו מיקרוגל, כיור, בר מים ומקרר משרדי. כך, תקבלו נתונים על השטח המוקצה למקרר. לאחר מכן עליכם לברר מהם צרכי העובדים: כמה עובדים צפויים להשתמש במקרר ומהם סוג המוצרים שצפויים להיכנס למקרר. לאחר שערכתם את הבירור הראשוני, אתם יכולים לחפש את המקרר שיתאים למשרד וגם לעובדים.

 

מקרר עוצמתי

בניגוד למקרר ביתי, מקרר משרדי נפתח ונסגר בתדירות גבוה במיוחד. בכל ארוחת בוקר, הפסקת קפה וארוחת צוהריים הוא עשוי להיפתח עשרות פעמים. לכן, נדרש מקרר חזק שיצליח לשמור על קירור למרות פתיחת הדלת מדי כמה דקות.

 

שמירה על הסביבה

כידוע, מקרר הוא מוצר חשמלי שחייב להיות מחובר לחשמל 24/7. לאור זאת, הוא צורך המון חשמל. אמנם מקרר משרדי הוא קטן ממדים ביחס למקרר ביתי, אך גם הוא צורך חשמל בכמות גדולה. לכן, כדי לחסוך בהוצאות החשמל מומלץ לבחור במקרר משרדי שמאופיין בצריכת חשמל חסכונית. כך גם תקטינו את הוצאות החשמל וגם תשמרו על הסביבה.

 

ניידות

שלא כמו מקרר ביתי, מקרר משרדי הוא קומפקטי, קטן ונייד. כדי להעביר אותו ממקום למקום לא נדרשים סבלים ואפשר לסחוב אותו לבד. מיקום המקרר המשרדי הוא גמיש ולא חייב להיות קבוע לאורך כל תקופת השימוש. כלומר, הוא יכול להיות במטבחון – לשימוש של כל העובדים, או במשרד של עובד בכיר – לצורך אחסון בקבוקי שתייה שאפשר להגיש בפגישות חשובות. לכן, מומלץ לבחור במקרר משרדי קל במיוחד או בעל גלגלים.

 

לסיכום

עם החזרה לעבודה במשרדים, המקררים המשרדיים הופכים ליותר ויותר מבוקשים. המקררים נותנים מענה הולם לסוגיית אחסון קרטוני החלב וקופסאות האוכל. המחיר שלהם נוח לכל כיס ובכוחם לשדרג כל משרד.

מקרר קטן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *