אם אתם בעלים או מפעילים משאית קלה לעבודה, חשוב שתכסו את כל המחויבויות החוקיות ותחפשו כיסוי של ביטוח הולם לצרכים שלכם. הפרמיות יהיו גבוהות יותר מאשר על מכונית, אך גם הסיכונים הכרוכים בהפעלת רכב זה גבוהים יותר. להלן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתה משווים מחירים ובודקים את עלות ביטוח המשאית שלכם.

 

הסבר על ביטוח למשאיות קלות

ישנם סוגים שונים של כיסוי שאתם צריכים לחפש עבור משאית קלה. הראשון הוא ביטוח אחריות ראשוני, שיעלה לכם 10 עד 30 אלף שקלים, ומכסה אתכם על הנזקים שאתם עלולים לגרום במהלך הנהיגה. הסוג השני של הביטוח שאתם צריכים נקרא נזק פיזי, שעלותו מוגבלת ל-בין 5000 ל 10000 שקלים נוספים בשנה.

זה יכסה כל נזק שנגרם על ידי התנגשות, ונדליזם, גניבה או מזג אוויר קיצוני שעלול לפגוע במשאית שלכם. כיסוי תאונות עבודה עולה בדרך כלל 8000 שקלים בשנה עד 25000 שקלים ויספק תשלום עבור פיצויים הקשורים לפציעות עבודה, כולל חשבונות רפואיים והחלפת הכנסה.ביטוח משאית קלה,

האם אתם צריכים ביטוח משאיות?

על פי החוק בישראל, והדרישה של משרד התחבורה אתם צריכים להיות בעלי ביטוח הולם כדי לנסוע בכבישים ציבוריים עם משאית קלה. עליכם להשיג מספר מוביל שישמש להסדרת הביטוח שלכם. תעודת ביטוח נחוצה כדי שעסק ההובלות שלכם יפעל.

עם זאת, אם החברה שלכם מעסיקה מספר אנשים שנוהגים במשאית, ייתכן שיהיה רעיון טוב לערוך בדיקות נקודתיות, לפקח ולשדרג את כישוריהם ולנהל את התנהגותם מאחורי ההגה של המשאית. להחזיק נהגים עם רקורד נהיגה נקי שעבר הכשרה טובה יחסוך לכם כסף ויגן על המוניטין שלכם. זה גם יכול לעזור לכם לחסוך בביטוח המשאית שלכם.

 

המחירים

המחירים של ביטוח משאית קלה תלויים במאפייני המשאית כמו גם החומרים או הציוד שאתם מתכננים לשנע באמצעותה. המחיר של פרמיה ממוצעת יכול לעמוד על 4000 שקלים בקרב חלק מחברות הביטוח כאשר חלקן עלולות לגבות על אותו שירות של כיסוי ביטוח 7000 שקלים.

בנוסף לזאת יכולים להיות תוספות על מחיר הביטוח של המשאית הקלה שלכם במקרים שהיא סוטה מהתקן של הרוחב, הגובה, או המשקל שלה. כאשר התוספת תנוע בין 250 ל450 שקלים, לחודש.

 

ITI – סוכנות ביטוח בע"מ

הצוות המסור והמנוסה ביותר בתחום ביטוח משאיות קלות פונה אליכם עם מבצע של ביטוח משאית קלה, במחירים הנוחים ביותר עם פרישות תשלומים בהתאמה ליכולות שלכם, באמצעות אחד מסוכני הביטוח של סוכנות הביטוח הטובה והאמינה ביותר בארץ לביטוח משאיות קלות.

עם חבילות ביטוח שמתאימה לכל סוגי המשאיות הקטנות, פנו כבר היום אל סוכנות הביטוח לרכבים שעושה הכל על מנת לספק לכם ולרכוש שלכם את מעטפת ההגנה האופטימאלית שתאפשר לכם לעבוד בראש שקט.

ביטוח משאית קלה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *